کد خبر 1510758
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۴
رادوشوویچ: با پرداخت نشدن به موقع پولم منتظر تصمیم وکیلم هستم

دروازه‌بان کروات پیشین پرسپولیس می‌گوید به دلیل پرداخت نشدن به موقع قسط مطالباتش احتمالا این باشگاه با جریمه روبه‌رو خواهد شد.

به گزارش مشرق، بوژیدار رادوشوویچ درباره روند پرداخت قسط مطالباتش اظهار کرد: این قسط من هنوز به طور کامل پرداخت نشده است. با وجود این که بخشی از پول به حساب من آمده اما همه پول هنوز واریز نشده است.

او در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه پرسپولیس به خاطر این موضوع با جریمه ۲۰۰ هزار یورویی روبه‌رو می‌شود یا خیر؟ گفت: فکر می‌کنم جریمه در کار باشد. هفته بعد درباره این موضوع می‌توانم راحت صحبت کنم. باید با وکیلم صحبت کنم تا ببینم چه اتفاقی رخ خواهد داد اما قطعا پول به موقع پرداخت نشده است.

بوژیدار رادوشوویچ درحالی که ۴ سال دیگر با پرسپولیس قرارداد داشت، در دوره مدیریت مجید صدری به خاطر پرداخت نشدن به موقع مطالباتش ایران را ترک و قرارداد خود را یک طرفه فسخ کرد. او در ادامه با شکایت به فیفا پرسپولیس را محکوم کرد تا ۹۹۰ هزار یورو معادل دستمزد ۴ سال‌ او را بپردازد. درحالی که پرسپولیس ملزم به پرداخت این مبلغ بود، در دوره مدیریت رضا درویش، بعد از مذاکراتی، رادوشوویچ پذیرفت مطالبات خود را به صورت اقساطی دریافت کند.

باشگاه پرسپولیس تا به حال دو قسط این دروازه‌بان کروات را پرداخت کرد و درحالی قسط سوم او واریز شده هنوز به طور کامل به حساب او نرسیده است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس