کد خبر 1510698
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹
دژاگه در دو راهی استقلال و فولاد؛ مذکرات همچنان ادامه دارد

علیرضا منصوریان امیدوار است در لیگ بیست و سوم اشکان دژاگه همچنان شاگرد وی در فولاد خوزستان باشد.

به گزارش مشرق، در حاشیه‌ دیدار دوستانه ذوب آهن اصفهان با فولاد خوزستان که در پایان با شکست دو بر یک شاگردان علیرضا منصوریان همراه بود، سرمربی فولادی‌ها اعلام کرد این باشگاه ۲۴ ساعت به دژاگه فرصت خواهد داد تا وضعیت خود را با این باشگاه مشخص کند. اما اکنون بعد از گذشت ۳ روز از صحبت‌های سرمربی فولادخوزستان وضعیت ستاره سابق ولفسبورگ و تیم ملی ایران نامشخص است.

این اتفاق درحالی رخ داد که منصوریان سرمربی خوزستانی‌ها علاقه‌مند به حفظ این بازیکن در فولاد است. دژاگه فصل گذشته با توجه به حضور جواد نکونام بر روی نیمکت فولاد، با قراردادی یک ساله به این تیم پیوست. وی بعد از جدایی نکونام از فولاد نیز به همکاری خود با منصوریان ادامه داد و با پایان فصل و با توجه به حضور نکونام در استقلال گفته می‌شود این بازیکن در آستانه حضور در جمع آبی‌پوشان پایتخت قرار دارد.

اما حالا گفته می‌شود مدیران فولاد با این هافبک ۳۶ ساله مذاکرات جدی را داشته‌اند اما تاکنون هیچ توافق مالی بین طرفین صورت نگرفته است هر چند مذاکرات همچنان ادامه دارد و سرمربی فولاد امیدوار است تا در لیگ بیست و سوم نیز کاپیتان سابق تیم ملی را در اختیار داشته باشد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس