کد خبر 1510689
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱
نوری: قربان زاده ماموریت تخریب استقلال را داشت!

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: رئیس سازمان خصوصی سازی ماموریت داشت که این تیم را نابود و خراب کند.

به گزارش مشرق، محمد نوری در خصوص شرایط حال حاضر تیم استقلال، اظهار داشت: مهمتر از هر موضوعی مانند مسائل مالی و نقل و انتقالات و... بحث سازمان خصوصی سازی و حسین قربان زاده بود. او ماموریت داشت که استقلال را تخریب کند. پروژه این کار پیش از بازی‌های آسیای کلید خورد که پول استراماچونی به موقع پرداخت نشد و بعد از مهلت مقرر واریز شد. فکر می‌کنم این پروژه از قبل برنامه ریزی شده بود تا استقلال از آسیا حذف شود.

وی افزود: بعد از آن هم پروژه جام حذفی و مسائل داوری‌اش بود. همه شاهد بودند که این جام از استقلال گرفته شد. در لیگ هم دیدیم داوری‌ها چقدر یک طرفه و به ضرر استقلال بود. می‌خواستند استقلال به قهرمانی نرسد و به همین خاطر شرایط را برایش سخت کردند. افرادی که این شرایط را رقم زدند باید به هواداران استقلال پاسخ بدهند. روزی می‌رسد که این افراد شناخته می‌شوند.

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: سناریوی بعدی، سناریوی بیرانوند بود که مهندسی شده بود تا استقلال از نقل و انتقالات عقب بماند و شرایط برای تیم سخت تر شود. دیگر تیم‌های مدعی مانند پرسپولیس و سپاهان و تراکتور تقریبا تیم خودشان را بسته‌اند. تنها تیمی که مورد ظلم قرار گرفت استقلال بود. من فکر می‌کنم به استقلال به چشم یک تیم غیر ایرانی نگاه می‌کنند. همیشه مورد بی مهری قرار دارد. این مساله ثابت شده و هواداران بابت این مسائل آسیب دیدند. آن‌ها مظلوم ترین هواداران دنیا هستند اما همیشه پشت تیم محبوب‌شان بوده‌اند.

نوری در مورد وضعیت نقل و انتقالات استقلال گفت: شرایط خوب نیست. امیدوارم در روزهای پیش رو، کسانی که عاشق این پیراهن هستند خبرهای خوشی بشنوند. اگر بتوانند قائدی را برگردانند اتفاق مثبت و ارزشمندی خواهد افتاد. استقلال به بازیکن معمولی نیاز ندارد. برای قهرمانی حداقل باید 4-3 مهره کلیدی و قدرتمند جذب شوند. در این بین حتما باید 2 بازیکن خارجی خوب حضور داشته باشند، همانطور که خواسته سرمربی تیم است.

وی افزود: زمان زیادی تا شروع مسابقات نمانده و این خیلی بد است که تیم استقلال هنوز شکل نگرفته است. این وضعیت واقعا مایه تاسف است. همیشه به هواداران می‌گویم باید حق خودشان را بگیرند. آن‌ها هم همیشه پای تیم و در صحنه بوده‌اند. ما پیشکسوتان هم از باید از استقلال و کادرفنی آن حمایت کنیم و هر کمکی از دستمان بر بیاید دریغ نمی‌کنیم.

نوری تصریح کرد: ان‌شاءالله اگر موقعیتی فراهم شود حتما به سر تمرین می‌رویم تا به صورت حضوری حمایت خودمان را از تیم اعلام کنیم. طاقت این هواداران در چند سال اخیر واقعا طاق شده و امیدوارم خواسته‌های‌شان در روزهای باقی مانده برآورده شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 7
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    2 5
    این مردک برای اینکه خودشو مطرح کنه هرچند یک وقت مصاحبه نموده و افاضاتی از خود بروز داده و همه را متهم می کند غیر از مدیران و مجموعه ضعیف اداره کننده باشگاه استقلال که همه اش اکثرآ خودی هستند.
    • حقیقت گو IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
      6 3
      مردک دقیقا خود تو هستی که آنقدر بی ادبی ...
  • IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    4 1
    وقتی مدیران ناکارمدی دارید و یک چک رو دوبار نقد میکنن و بازیکن دویس ملیونی رو ۱۵ملیارد میخرند و.......عدالت را خوب اجرا کردیم اقای مسول
  • IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    4 5
    تا اونجایی که ما دیدیم و شنیدیم قربان زاده گند کاری های قبلی ها رو نشون داد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس