شرایطی که پرسپولیس را قهرمان آسیا می‌کند

بازیکن پیشین پرسپولیس گفت: اگر پرسپولیس در پست‌های مختلف از بازیکنان خوب خارجی استفاده کند و یک مهاجم دیگر که عملکرد خوبی داشته باشد جذب کند، قهرمانی دور از انتظار نیست.

به گزارش مشرق، اسماعیل حلالی در ارزیابی از روند نقل و انتقالات پرسپولیس اظهار کرد: روند نقل و انتقالات در پرسپولیس در ابتدا خوب نبود اما الان نسبت به قبل بهتر شده و بازیکنان خوبی را جذب کرده است. هر چند معتقدم پرسپولیس هنوز در چند پست به ویژه پست مهاجم نیاز به بازیکن خوب دارد. با توجه به این که کمال کامیابی‌نیا و سیامک نعمتی از این تیم جدا شده‌اند، باید به دنبال جذب بازیکنان جوان و خوب باشد تا در پست‌های مختلف بازی کنند. هر چند معتقدم کامیابی‌نیا و سیامک نعمتی بازیکنان خوبی بودند و خیلی کمک کردند. شاید در این برهه نتوانستند نیاز مربی را برآورده کنند و یحیی به دنبال جذب بازیکنان بهتری بود.

بیرانوند بهترین دروازه‌بان است

وی درباره ادامه حضور بیرانوند در پرسپولیس و این که آیا فسخ قراردادش با پرسپولیس درست بود یا خیر؟ گفت: به لحاظ فنی هنوز کسی نتوانسته جای او را بگیرد. بیرانوند بهترین دروازه‌بان است و حق دارد که بیشترین پول را بگیرد. البته این طور نیست که بهترین باشیم و همه چیز را نادیده بگیریم. او باید تلاش کند بعد از این حواشی متوجه پرسپولیس نشود.

وی در پاسخ به این پرسش که پرسپولیس در کنار گولسیانی و مرتضی پورعلی گنجی، حالا کنعانی زادگان را هم جذب کرده است، فکر می‌کنید آیا حضور ۳ مدافع ملی پوش به پرسپولیس کمک کند و آیا این موضع حاشیه ایجاد نمی‌کند؟ خاطرنشان کرد: شاید تفکرات یحیی این گونه است که ۳ مدافع جذب کند تا در سیستم‌های مختلف آن طور که دوست دارد تغییراتی در بازی ایجاد کند. البته نباید جذب بازیکن به شکلی باشد که مجبور شوند روی نیمکت بنشینند و مسائل حاشیه‌ای ایجاد شود. این ۳ مدافعی که جذب شده بازیکنان کوچکی نیستند و یحیی باید بتواند از آن‌ها به خوبی استفاده کند.

بیشتر بخوانید:

اوضاع بد برای یحیی؛ پرسپولیس آخرین تیم نقل و انتقالات

قهرمانی پرسپولیس در آسیا

حلالی همچنین در پاسخ به این پرسش که کنعانی زادگان زمانی که با پرسپولیس قرارداد امضا کرد گفت که می‌خواهیم قهرمان شویم، فکر می‌کنید پرسپولیس بتواند قهرمان آسیا شود؟ افزود: قهرمانی در آسیا با توجه به مهره‌هایی که داریم تا حدودی سخت است اما این که بگوییم شرایط قهرمانی را نداریم، درست نیست. اگر پرسپولیس در پست‌های مختلف از بازیکنان خوب خارجی استفاده کند و یک مهاجم دیگر که عملکرد خوبی داشته باشد جذب کند، قهرمانی دور از انتظار نیست. تصور می‌کنم به جز بیرانوند باید یک دروازه‌بان دیگر نیز باید بگیریم تا در صورت مصدومیت بیرانوند امکان استفاده از دروازه‌بان دوم را داشته باشیم.

اتفاق مهمی رقم نخورده که قراردادها افزایش یابد!

وی در پایان در خصوص ارقام عجیب برخی از بازیکنان در نقل و انتقالات گفت: این ارقام عجیب ۲ تا ۳ سال پیش در فوتبال رقم خورد و قرارداد بازیکنان یک دفعه ۱۰۰۰ درصد افزایش پیدا کرد. به فرض مثال بازیکنی که چند سال قبل مبلغ قراردادش ۲ میلیارد بوده الان شده ۲۰ میلیارد و این در شرایطی است که هیج اتفاق مهمی در آسیا رقم نخورده که مبلغ قراردادها این‌قدر افزایش پیدا کند. به نظر می‌رسد باید جلوی افزایش قرارداد بازیکنان گرفته شود. قرارداد سنگین به فوتبال ما آسیب می‌زند. با توجه به این که سقف قراردادها مشخص است، باید نظارتی روی آن صورت بگیرد تا براساس سقف قراردادها با بازیکنان قرارداد بسته شود تا فوتبال بیشتر از این متزلزل نشود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 16
  • غیر قابل انتشار: 0
  • خسرو IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    1 1
    شرطها و شروطها
  • بلایی IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    4 7
    یه جام تو سطح آسیا حسرت پرسپلیسیا
  • IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    1 2
    آره داورها رو هم البته باید بخرید ، مثل لیگ ایران
  • IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    2 1
    همسایه ها یاری کنید ما بتونیم به حسرت ۶۰ سالمون پایان بدیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس