سرپیچی صدها نیروی ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی از خدمت

صدها نیروی ذخیره رژیم صهیونیستی، شامگاه امروز (جمعه)،‌ در اعتراض به طرح کابینه برای تغییر ساختار قضایی از تعلیق فعالیت خود خبر دادند که به دنبال این اعلام، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی خواستار توقف طرح کابینه شد.

به گزارش مشرق، شبکه صهیونیستی «کان»،‌ شامگاه امروز (جمعه)،‌ خبر داد۱۱۴۰ نظامی ذخیره نیروهای هوایی رژیم صهیونیستی اعلام کرده‌اند در اعتراض به اقدامات کابینه برای تغییر ساختار قضایی خدمت خود را به حالت تعلیق در خواهند آورد.

لحظاتی پس از انتشار این گزارش، کان گزارش داد «یوآف گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی خواستار تعدیل طرح تغییر قضایی یا توقف کامل آن شده است.

کابینه رژیم صهیونیستی پس از روی کار آمدن، در ژانویه سال جاری میلادی از طرح جدید خود برای تغییر ساختار قضایی این رژیم خبر داد که با اعتراضات گسترده مواجه شده است.

وبگاه صهیونیستی «والا»، شامگاه امروز، خبر داد گالانت بیان کرده که «وضعیت بسیار نگران‌کننده است،» و از «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی خواسته که رأی‌گیری برای تصویب این طرح را به تعویق بیندازد.

سرپیچی نیروهای هوایی رژیم صهیونیستی در حالی است که در هفته‌های گذشته ده‌ها نظامی ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی تعلیق فعالیت خود را اعلام کردند.

طرح کابینه رژیم صهیونیستی برای تغییر ساختار قضایی این رژیم باید در سه مرحله در پارلمان به تصویب برسد که تاکنون یک مرحله آن تصویب شده است.

قرار است این طرح ابتدای هفته آتی برای تایید در مراحل دوم و سوم به رأی گذاشته شود.طرح تغییرات قضایی، باعث به راه افتادن اعتراضات گسترده‌ای در شهرهای بزرگ فلسطین اشغالی شده است.

پس از آغاز تلاش‌های کابینه رژیم صهیونیستی برای اعمال اصلاحات قضایی، اراضی اشغالی فلسطین به‌ویژه شهرهای مهم آن از جمله تل‌آویو و حیفا از ماه ژانویه تاکنون شاهد تظاهرات پیوسته بوده‌اند.

تظاهرات‌کنندگان شنبه‌شب هر هفته با تجمع در میادین اصلی تل‌آویو اعتراض خود را به اصلاحات قضایی ابراز می‌کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس