کد خبر 1510291
تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴
تمجید خاص بکام از مسی

ستاره پیشین تیم ملی فوتبال انگلیس با ابراز خرسندی از جذب کاپیتان تیم ملی آرژانتین گفت: مسی از بزرگان فوتبال جهان است و هر باشگاهی رویای حضور او در تیم خود را دارد.

به گزارش مشرق، حضور لیونل مسی فوق ستاره فوتبال جهان در لیگ آمریکا با حیرت کارشناسان این رشته مواجه شده است. مسی در حالی به تیم اینترمیامی پیوست که دیوید بکام ستاره سال‌های نه چندان دور فوتبال انگلیس مالک این تیم به شمار می‌رود.

بکام در خصوص مذاکره با مسی برای حضور در لیگ آمریکا گفت: در باشگاه اینترمیامی به دنبال جذب بهترین‌ها هستیم و لیونل مسی نیز از جمله بازیکنان بزرگی است که هر باشگاهی دوست دارد او را به خدمت بگیرد. زمانی که با مسی مذاکره کردم او با تیم فرانسوی قرارداد داشت و ما تا پایان فصل فوتبالی آن کشور صبر کردیم.

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال انگلیس در ادامه گفت: مسی یک نابغه فوتبالی است که سال گذشته موفق به فتح جام جهانی شد. اگر نگویم او بهترین‌ جهان است قطعا یکی از بهترین‌ها به شمار می‌رود.

مسی که با تیم فوتبال بارسلونا به فوتبال جهان معرفی شد بعد از یک دوره بلند مدت حضور در نیوکمپ، به تیم پاری‌سن‌ژرمن پیوست و در نهایت راهی لیگ آمریکا شد. او با پیراهن شماره ۱۰ اینترمیامی به میدان خواهد رفت.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس