کد خبر 1509938
تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۱
«تکیه» شبکه افق برپا شد

برنامه تلویزیونی «تکیه» از امشب به صورت زنده از شبکه افق روی آنتن می‌رود.

به گزارش مشرق، علی‌اصغر اصغرزاده، تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «تکیه» گفت: نخستین فصل از «تکیه» سال ۱۳۹۹ روی آنتن رفت و امسال فصل جدید این برنامه برای چهارمین سال متوالی از شبکه افق پخش خواهد شد.

«تکیه» در واقع یک کشکول مناسبتی برای محرم است؛ برنامه‌ای که در آن از گفتگو تا شعرخوانی و مداحی تعبیه شده و همه این‌ها در کنار هم فضای یک «تکیه» و روضه خانگی را برای مخاطبانش تداعی خواهد کرد.

اصغرزاده افزود: برنامه تکیه هر شب در سه بخش و با دو مجری بر روی آنتن شبکه افق می‌رود. بخش گفت و گویی این برنامه با اجرای سید علیرضا قوامی، پیرامون مباحث تخصصی با موضوع فضای سیاسی اجتماعی، رسانه‌ای ایام قیام اباعبدالله با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی طباخیان و بخش دیگر شامل گفتگو با مادحین، هنرمندان و شاعران است.

در بخش های دیگر برنامه شفیع شعله‌کار میزبان خواهد بود و اخبار هیئت را مرور خواهد کرد. همچنین روضه‌خوانی و عزاداری مداح اهل‌بیت (ع) استاد حاج غلامرضا سازگارپایان بخش «تکیه» هر شب خواهد بود.

این برنامه با مشارکت مرکز هنری رسانه ای نهضت و شبکه افق تهیه شده که از اولین شب محرم ساعت ۲۳ روی آنتن رفته و روز بعد حوالی ساعت ۱۳ از این شبکه بازپخش می‌شود.

برنامه «تکیه» به تهیه‌کنندگی علی‌اصغر اصغرزاده، تا شب سیزدهم ماه محرم ۱۴۴۵ از شبکه افق سیما پخش خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس