کد خبر 1509783
تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸
ستاره فصل قبل پرسپولیس از ترکیب خارج می‌شود؟

به نظر می‌رسد زوج مرتضی پورعلی‌گنجی و محمدحسین کنعانی‌زادگان در ترکیب اصلی پرسپولیس برای فصل آینده خواهند بود.

به گزارش مشرق، یکی از خریدهای خوب پرسپولیس محمدحسین کنعانی‌زادگان بود. این مدافع ملی پوش در حالی بعد از دو فصل بازی در لیگ قطر دوباره به پرسپولیس بازگشت که فصل قبل این تیم عنوان بهترین خط دفاعی لیگ را بدست آورد. یحیی فصل قبل در اکثر بازی‌ها از زوج مرتضی پورعلی‌گنجی و گیورگی گولسیانی استفاده کرد و این دو هماهنگی فوق العاده ای باهم داشتند. به غیر از موفقیت در کارهای دفاعی، گولسیانی یکی از بهترین گلزنان پرسپولیس هم بود و بعد از رفتن لوکادیا به پنالتی زن اول تیمش هم تبدیل شد.

بیشتر بخوانید:

جزئیات پیشنهاد پرسپولیس به مهاجم عراق +عکس

حالا با توجه به تمدید قرارداد گولسیانی با پرسپولیس و خرید کنعانی‌زادگان و همچنین حضور فرجی و پورعلی‌گنجی، دست یحیی برای انتخاب دو مدافع میانی کاملا باز ولی سخت است. نیمکت نشین کردن یک نفر از بین پورعلی گنجی، گولسیانی و کنعانی‌زادگان کار راحتی نیست و یحیی در طول فصل با یک چالش بزرگ در این زمینه مواجه خواهد بود. با این حال در بازی‌های دوستانه به نوعی مشخص شد که اولویت اول یحیی گل محمدی استفاده از کنعانی‌زادگان و پورعلی گنجی در قلب دفاع است و به این ترتیب گولسیانی نیمکت نشین خواهد شد.

همچنین با توجه به اینکه گولسیانی پنالتی زن اول قرمزها بود، در صورت نیمکت نشینی او کنعانی‌زادگان و ترابی پنالتی زنان اول پرسپولیس خواهند بود. گفتنی است در بازی دوستانه مقابل استقلال خوزستان که با برتری یک گله پرسپولیس همراه شد، کنعانی‌زادگان تک گل تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. کنعانی‌زادگان در الاهلی هم پنالتی زن اول تیمش بود و حالا ممکن است در پرسپولیس هم او پنالتی زن اول شود.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس