چرا ستارگان خارجی لیگ عربستان ترجیح می‌دهند در کشور دیگری زندگی کنند؟

بسیاری از ستارگان تازه‌ وارد لیگ عربستان تصمیم گرفته‌اند بحرین را به عنوان محل زندگی‌شان انتخاب کنند و فقط برای بازی و تمرین راهی عربستان شوند.

به گزارش مشرق و به نقل از دیلی‌میل، تعداد زیادی از مطرح‌ترین بازیکنان فوتبال اروپا در چند ماه اخیر به عربستان نقل مکان کرده‌اند تا در لیگ این کشور بازی کنند. اکنون مشخص شده است که این بازیکنان جای دیگری را برای سکونت انتخاب کرده و تنها برای بازی راهی عربستان می‌شوند.

لیگ حرفه‌ای عربستان در حال تبدیل‌شدن به یکی از پرستاره‌ترین لیگ‌های فوتبال جهان است و دستمزدهای هنگفتی را برای خرید بازیکنان جدید پرداخت می‌کند و همین باعث شده است تا بازیکنان زیادی راهی این تیم‌ها شوند. کریستیانو رونالدو پرچمدار این بازیکنان بوده است که با قراردادی ۱۷۳ میلیون پوندی در سال به النصر پیوست.

کریم بنزما، انگولو کانته، روبن نوس، کالیدو کولیبالی، مارسلو بروزوویچ، سرگی میلینکوویچ ساویچ و روبرتو فیرمینو نیز ستاره‌های دیگری بودند که راهی لیگ عربستان شدند. همچنین استیون جرارد هدایت الاتفاق را بر عهده گرفته است و گفته می‌شود جوردن هندرسون، کاپیتان لیورپول، هم پیشنهاد هفتگی ۷۰۰ هزار پوندی این تیم را برای فصل جدید قبول کرده و به‌زودی به جرارد خواهد پیوست.

به گزارش دیلی‌میل برای بسیاری از بازیکنان مسلمان، سازگاری با سبک زندگی جدید مشکلی نخواهد بود اما بسیاری از بازیکنان دیگر و خانواده‌های بازیکنان ترجیح داده‌اند تا در کشور دیگری زندگی کنند. گفته می‌شود بحرین، همسایه عربستان، با حدود ۱.۴ میلیون جمعیت هدف نخست این فوتبالیست‌هاست و اکثر ستاره‌های اروپایی لیگ عربستان این کشور را برای زندگی انتخاب کرده‌اند که بیشتر به فرهنگ آنها نزدیک است.

بر خلاف عربستان، بحرین بار، رستوران‌های دارای مجوز و لوکس و سطح بالایی دارد که باعث شده است این کشور به عنوان محل اسکان ستاره‌های لیگ عربستان در نظر گرفته شود.

در همین حال، مرکز تجارت جهانی بحرین، مرکز خرید سیف و خیابان‌ها برای خرید بسیار ایده‌آل‌اند و برندهای زیادی در این کشور فعالیت دارند. جزایر آمواج و شرق‌الرفاع دو مورد از محبوب‌ترین مکان‌ها برای ستاره‌های لیگ عربستان‌اند. همچنین منامه، پایتخت بحرین، تنها ۶۳ کیلومتر با دمام عربستان که تیم فوتبال الاتفاق در آن قرار دارد فاصله دارد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    1 0
    خاک برسر مسئولان عربستان.خخخخخ.اینهارو فراری میدید که برند جای دیگه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس