آغاز نام نویسی دریافت زمین برای خانواده های دارای ۴ فرزند

نام نویسی دریافت زمین برای خانواده های دارای ۴ فرزند در سامانه جامع طرح های حمایتی مسکن آغاز شد.

به گزارش مشرق، متقاضیان دارای ۴ فرزند، برای نام نویسی به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir مراجعه کنند.

بر اساس بند «ح» تبصره ۱۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۲، به منظور حمایت از خانواده و تحقق جوانی جمعیت، وزارت راه و شهرسازی مکلف است در سال ۱۴۰۲ یک قطعه زمین یا واحد مسکونی به صورت رایگان در قالب شرایط مندرج در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به خانواده‌های دارای چهار فرزند و بیشتر زیر بیست سال اختصاص دهد.

وزارت راه و شهر سازی مکلف است هر سه ماه یک بار گزارش عملکرد این بند را به کمیسیون‌های عمران، اجتماعی و فرهنگی مجلس شورای اسلامی ارائه نماید.

در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، تاکنون ۱۵ هزار خانوار مشمول این قانون، زمین رایگان دریافت کردند. این خانوارها بعد از ۲۴ آبان ۱۴۰۰ صاحب فرزند سوم یا بیشتر شده اند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    1 1
    بله حق مارو بدین مفتی عده‌ای رانتی بزنن به بدن. چیکار کردن؟ هیچی 4 تا بچه آوردن که از تربیتش عاجزن!
  • IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    1 1
    مردم را با این طرح ها بیچاره نکنید هنوز برای متولدین دهه شصت کار و اشتغال ایجاد نکردید ، دختران و پسران مجرد دهه شصتی هنوز شما رو لعن و نفرین میکنن مردم بیچاره نکنید
  • IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    1 0
    مثل یارانه خوب دقت کنید به اتباع بیگانه ندین
  • ی IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    2 0
    سلام. الحمدالله که در تبریز اجرا نمیشه و مسئولین فقط دارند آمار الکی می دهند. خود بنده یک پسر 7 ساله دارم و. در 1401 خداوند سه قلو عنایت کرده. جمعا 4 فرزند یکی 7 سال و سه تا 1 ساله. یک سال هم هست از زاین اداره به آن اداره بدون هیچ ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس