1

در اقدامی قابل توجه رسانه‌های اصلاح‌طلب مو به مو خط رسانه‌های معاند را درباره گشت ارشاد تکرار کردند!

سرویس سیاست مشرق- در میان انبوهی از گزارش‌ها و تیترهای خبری، در یک بسته کامل بانام «ویژه‌های مشرق» شمارا در جریان مسائل مهم و اثرگذار از نگاه روزنامه‌های کشور قرار می‌دهیم.

در این ویژه‌نامه، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی، خارجی، اوضاع اقتصادی و اجتماعی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان بامطالعه آن به رهیافت‌های مهم، نکات و تأملات از سیر وقایع اثرگذار دست خواهند یافت، در این بخش با ما همراه باشید

************

روزنامه های امروز دوشنبه ۲۶ تیرماه در حالی چاپ و منتشر شد که فراز و فرود تورم و اثرگذاری آن به دهک‌های مختلف، شمارش معکوس برای بازگشت وزارتخانه جدید و مأموریت ویژه رئیس‌جمهور به معاون اول و وزرای اقتصاد و صمت در صفحات نخست روزنامه های امروز برجسته شده است.

گشت‌های خودرویی و پیاده پلیس چند روزی است که در سراسر کشور مستقر شده‌ و علاوه بر انجام ماموریت‌های متعدد پلیسی، برخورد با زنان و دختران بی حجاب را هم برعهده گرفته‌اند. استقرار این گشت‌ها را دیروز سردار سعید منتظرالمهدی، سخنگوی فراجا تایید کرد و از ارجاع پرونده به قوه قضاییه درباره افرادی که نسبت به تذکرات ماموران پلیس در مسئله پوشش خارج از عرف مقاومت می‌کنند خبر داد.۴چهارروزنامه شرق، اعتماد، هم‌میهن و سازندگی تمام قد به طرح جدید پلیس برای مقابله با هنجارشکنان تاختند و ‌به نقد تصمیم پلیس در عمل به وظیفه قانونی‌اش پرداختند.

حمله سازمان یافته رسانه‌های اصلاح‌طلب و معاند به طرح جدید برخورد با بی‌حجابی/ آذر منصوری: بی‌حجابی حق من است!

حمله سازمان یافته رسانه‌های اصلاح‌طلب و معاند به طرح جدید برخورد با بی‌حجابی/ آذر منصوری: بی‌حجابی حق من است!

رسانه‌های اصلاح‌طلب مو به مو خط رسانه‌های معاند را تکرار کردند!

اجرای طرح امنیت اجتماعی مورد هجوم رسانه‌های اصلاح‌طلب قرار گرفته است، روزنامه شزق در گزارشی با عنوان بازگشت ارشاد نوشته است:

درست زمانی که به سالگرد ناآرامی‌ها نزدیک می‌شویم، سخنگوی نیروی انتظامی به‌طور رسمی از بازگشت گشت ارشاد به خیابان‌ها خبر می‌دهد. منتظرالمهدی، سخنگوی فرماندهی انتظامی، ‌یکشنبه ۲۵ تیر از استقرار گشت‌های خودرویی و پیاده برای برخورد با کسانی که «بدون توجه به تبعات و عواقب پوشش خارج از عرف همچنان بر هنجارشکنی خود اصرار دارند» خبر داد. او دلیل استقرار این گشت‌ها را «مطالبات مردمی و خواست گروه‌ها و نهادهای مختلف اجتماعی» و «تأکید رئیس‌جمهوری و قوه قضائیه» با هدف «بسط و گسترش امنیت عمومی و تحکیم بنیان خانواده» اعلام کرد. یک روز قبل از آن ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر تنش بر سر رعایت‌نکردن حجاب بین یک زن و فردی که به نظر می‌رسد مأمور پلیس است، در یکی از محلات تهران منتشر شده بود.

شرق در ادامه نوشته است:

نکته درخورتوجه اینجاست که نمایندگان مجلس در گفت‌وگو با «شرق» از بازگشت گشت ارشاد به خیابان اظهار بی‌اطلاعی و تعجب می‌کردند؛ چراکه به اعتقاد آنها لایحه عفاف و حجاب که در کمیسیون حقوقی و قضائی در دست بررسی است، هنوز آماده نشده که صحن نسبت به آن اعلام موضع کند. در نتیجه ابراز تعجب کردند که بازگشت فعالیت نیروی انتظامی در قالب گشت ارشاد یا هر چیزی شبیه به آن، براساس کدام مصوبه و مستندات قانونی و به دستور چه مرجعی انجام شده است؟

حمله سازمان یافته رسانه‌های اصلاح‌طلب و معاند به طرح جدید برخورد با بی‌حجابی/ آذر منصوری: بی‌حجابی حق من است!

روزنامه آرمان ملی نیز در یاداشتی به نقل از آذر منصوری دبیر کل غیرقانونی حزب اتحاد نوشته است:

پوشش من انتخاب من است و اگر باوری به ارزش بودن آن نداشتم، بالطبع پوشش دیگری را انتخاب می‌کردم. این باور نه محصول گشت ارشاد است و نه معلول موقعیت سیاسی و اجتماعی من. بالطبع من قبل از این انتخاب آموختم و بر مبنای آموزه‌هایی که به آن باور دارم این پوشش را انتخاب کردم و به همین دلیل به عنوان مدافع این پوشش در وهله اول باید به دیگران نیز حق انتخاب بدهم. دیگرانی که ممکن است انتخابی متفاوت از من داشته باشند. شاید در زمان‌های دورتر علاوه بر حفظ این پوشش امثال من نوعی می‌توانستیم با صدایی بلندتر از اکنون از این انتخاب دفاع کنیم. اما متاسفانه دفاع‌های بد به حدی در جامعه ما نمود و بروز پیدا کرده و خسارت به بار آورده که دیگر زبان ما هم کوتاه شده است.

حمله سازمان یافته رسانه‌های اصلاح‌طلب و معاند به طرح جدید برخورد با بی‌حجابی/ آذر منصوری: بی‌حجابی حق من است!

روزنامه اعتماد نیز در تیتری بزگ به سراغ گشت ارشاد رفته و می‌نویسد:

گشت ارشاد احیا شد؛ این خبری است که از روزهای ابتدایی هفته جاری در فضای عمومی جامعه و شبکه‌های اجتماعی طنین‌انداز و بلافاصله به مهم‌ترین سوژه گفت‌وگوهای رسانه‌ای بدل شد. دیروز اما سخنگوی فراجا رسما از استقرار گشت‌های خودرویی و پیاده پلیس در سراسر کشور خبر داده و گفته در مقابل «ناهنجاری»، «ضمن تذکر، در صورت عدم تمکین از دستورات پلیس، برخورد قانونی می‌شود.» مشاهدات میدانی خبرنگار اعتماد از سطح شهر تهران در خیابان‌هایی چون ولیعصر، میدان فاطمی، یوسف‌آباد، میدان ونک و... نشان می‌دهد که گشت‌های پلیس برای مقابله با بد حجابی و بی‌حجابی رسما راه‌اندازی شده است. برخی کلیپ‌ها هم در خصوص برخوردهای سلبی با شهروندان منتشر شده که هنوز صحت و سقم آن از سوی مسوولان تایید نشده است.

حمله سازمان یافته رسانه‌های اصلاح‌طلب و معاند به طرح جدید برخورد با بی‌حجابی/ آذر منصوری: بی‌حجابی حق من است!

روزنامه هم‌میهن نیز در گزارشی با عنوان «بازگشت گشت‌های خیابانی» به نقل از محسن برهانی از وکلای فعال در اغتشاشات نوشته است:

محسن برهانی، استاد حقوق دانشگاه تهرانکه همواره در تلاش برای احقاق و شفاف‌سازی حقوق شهروندان است در متنی خطاب به دادستان عمومی و انقلاب تهران نوشت:«بقاء و حیات یک جامعه به وجود و احترام به قوانین بستگی تام دارد. قوانینی که مبتنی بر عقل سلیم و خواست و اراده عمومی تقنین شده باشد، میثاقی اجتماعی است که بایستی از سوی همگان پاس داشته شود. رعایت قانون خصوصاً از سوی صاحب‌منصبان و اصحاب قدرت باید بیشتر مورد اهتمام باشد و نقض قوانین از سوی ایشان مذموم‌تر از نقض قوانین از سوی شهروندان است.» او در ادامه بابت وزیر کشور، احمد وحیدی، اعلام جرم کرد و ادامه داد:«نامبرده برخلاف صلاحیت قانونی وزیر کشور و مغایر با قوانین موجود اقدام به صدور و ابلاغ مصوباتی در قالب ستاد حجاب و عفاف نموده است و برای نهادهای مختلف حقوق و تکالیف مختلف ایجاد کرده است و با صدور چنین مصوباتی متعرض حق مالکیت و اشتغال و آزادی آحاد ملت شده است. نه ستاد حجاب و عفاف و نه شورای امنیت کشور، صلاحیت فراقوه‌ای ندارند تا بتوانند برای سایر دستگاه‌ها حق و تکلیفی فراتر از وظایف قانونی ایجاد نمایند.»

در ادامه این گزارش آمده است:

به هر روی بازگشت دوباره ماشین‌های پلیس برای کنترل لباس و پوشش شهروندان زن بار دیگر زنگ خطر بازگشت ناآرامی‌ها به جامعه و نارضایتی بیش از پیش مردم را به صدا درمی‌آورد. نهاد و رویکردی که بارها جامعه‌شناسان،‌ روانشناسان و حقوقدانان نسبت به تبعات منفی آن هشدار داده‌اند و ساختار سیاسی کشور نیز نتیجه بی‌توجهی به این هشدارها و پافشاری غیرمنطقی بر مواضع خود درباره یک موضوع فرهنگی را در طول سال گذشته شاهد بود.

حمله سازمان یافته رسانه‌های اصلاح‌طلب و معاند به طرح جدید برخورد با بی‌حجابی/ آذر منصوری: بی‌حجابی حق من است!

برخی از منتقدان اجرای طرح‌های برخورد با بی‌حجابی و بدحجابی پیش از تصویب، لایحه حجاب و عفاف را مورد توجه قرار داده‌اند، اما به تاکید برخی دیگر نباید اجرای چنین طرح‌هایی را به بهانه تصویب یک قانون جدید به تاخیر انداخت، البته اقدام پلیس برای برخورد قانونی با هنجارشکنان مناسب است، اما کارشناسان آن را به‌تنهایی کافی نمی‌دانند و تاکید می‌کنند که باید فاصله‌هایی که در اجرای طرح‌های فرهنگی در کشور به وجود آمده هم برطرف شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 106
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 22
  • یزدان IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    37 49
    از اول این ماشینا و نفرات رو میفرستادین دنبال دزدا و اختلاصگرا مشکل حل شده بود کار به اینجا نمیکشید
    • IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
      11 10
      خسته نمی‌شید از این دوقطبی کردن‌های تکراری کودکانه ؟!
    • IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
      23 9
      برخورد با دزد ها و اختلاس گران (نه اختلاصگرا) به جای خود، برخورد با مروجین بی حیایی و بی عفتی هم به جای خود.
    • IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
      19 5
      اول اینکه اختلاسگر درسته، بعدم باشه فهمیدیم درد شما ها فساد اقتصادیه و این هرزگی ها و نجاست خوری ها و لخت شدن های حامیان فتنه زن هرزگی و حاملگی های نامشروع و پشت سر هم که بوی گند اخبارش فضای مجازی رو متعفن کرده بعد از فتنه زن هرزگی جزو تفریحات شما حساب میشه و بهش فساد نمی گید
    • IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
      6 4
      نگران نباش هم‌زمان میشه حالا هی برو تکرار کن این حرفو
    • بیوه سانتافه IR ۰۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
      7 18
      از این به بعد زنان قبل از خروج از خانه وصیتشان را بنویسند
    • IR ۰۶:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
      8 3
      یه کوچولو فکر کن . بعد بنویس . هر چیزی سر جای خودش/. تصور کن دزد زده به خونتون یه چیزی برداشته همون موقع یکی هم داره خانم و بچه هات رو اذیت می کنه . هر دو تا مهم . اولویت رو به کدوم می دی ؟
    • IR ۰۶:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
      4 2
      سراغ تو، هم میان نگران نباش
    • IR ۰۶:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
      2 5
      همه هدف اینه که شما و ما به برادران اختلاسگر و کاسب توجه نکنیم و آقااده ها به کسب درآمد و رفاه و خوشگذرانی در آمریکا و انگلیس برسند وما چه کنم چه کنم کنیم.
    • IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
      4 3
      چرا این مزخرف را تکرار میکنید؟؟
    • IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
      8 2
      اون وقت باید تمام سران اصلاح طلب اوین بودند
    • IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
      3 1
      منصوری سگ بازی انتخاب تو است - حزب بازی ات مثل سگ بازی ات است
    • IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
      1 0
      منصوری تو خود فائزه ای - بیشتر از اونم نیستی
  • IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    7 8
    گشت ارشاد
    • تهرانی IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
      8 3
      شکست فتنه کشف حجاب باعث شد دیوانه بشن امثال آذر منصوری و‌ بقیه خخخخ
  • تک سوتر DE ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    37 9
    اگر پلیس واقعا می خواد برخورد کنه باید ابتدا با این زن برخورد کنه.
  • محمدایوب IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    29 8
    چرا با این سربازان آمریکا ووطن فروشان وفاحشه پرور ولیدر های انقلابیون فواحش برخورد نمی کنند
    • وطن پرست DE ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
      2 2
      چون دم همشون بهم وصل هست
  • :) IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    17 6
    ببین بمحض رهنمود رهبری برای تبلیغ مثبت به نفع اسلام و نظام، دوباره این باندهای نفوذی فعال شدن برای تبلیغ منفی
  • IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    28 7
    مشکل نظام این است که بجای برخورد با عاملان مشوقان و سردمداران بی حجابی مانند آذر منصوری الهه کولایی ابتکار عبدی انصاری زیبا کلام و خاتمی و جهانگیری و عبدالله نوری و سلبریتیهای وطنفروش و.... وقت خود را صرف برخورد با چند جوانک نا آگاه اغفال شده‌ توسط اصلاحاتچی‌ها پیاده نظام صهیونیست ها و آمریکایی ها مي کند
    • IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
      2 1
      ایضا سلبریتیهای بی قید در قانون اسلامی و کشوری.
  • IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    10 17
    مشرق نیوز اخلاق را رعایت کنید ایشان گفته من خودم پوشش حجاب را انتخاب کرده ام دفاع بد باعث شده زبان ما در دفاع از نوع پوشش حجاب کوتاه باشد ...شیعی عمل کن
    • IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
      18 6
      از حمله هماهنگ اصلاحطلب های ....فروش تعجب نکنید اینا از فروش نون میخورن
    • IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
      18 5
      هرجا سخن از هرزگی و فساد است، نام اصلاحطلبان می‌درخشد
    • IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
      0 2
      خانم منصوری حرفی زده که معنیش اینه: با این که من تشخیص میدم حجاب خوبه، همه آزادن که بگن حجاب بده و مخالف نظر من باشن. ولی همون کسی که نظر من رو اشتباه می دونه، قدرت سیاسی رو به من بده! تا من زندگیشو تنظیم کنم.
  • IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    21 4
    رسانه‌های اصلاح‌طلب مو به مو خط رسانه‌های معاند را تکرار کردند! حمله سازمان یافته رسانه‌های اصلاح‌طلب و معاند به طرح جدید برخورد با بی‌حجابی/ آذر منصوری: بی‌حجابی حق من است! مشکل نظام این است که بجای برخورد با عاملان مشوقان و سردمداران بی حجابی مانند رسانه‌های اصلاح طلبان وآذر منصوری الهه کولایی ابتکار عبدی انصاری زیبا کلام و خاتمی و جهانگیری و عبدالله نوری و سلبریتیهای وطنفروش و.... وقت خود را صرف برخورد با چند جوانک نا آگاه اغفال شده‌ توسط اصلاحاتچی‌ها پیاده نظام صهیونیست ها و آمریکایی ها مي کند
  • IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    0 3
    بزار ببینم، بازداشت این یارو برای همدردی جهانی و همزاد پنداری جوانان و تبلیغ Lgptq بوده. معما حل شد 😋✌️
  • IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    5 13
    این زنهای پلیس چرا ماسک بر صورت دارند؟ می‌ترسند لو بروند و امنیت جانی ندارند؟ گشت ارشاد دو ماه مانده به سالگرد مهسا دنبال چه بهانه ای است؟
    • IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
      15 2
      پلیس به دنبال مهسا کومله های دیگر است قبلاً از آنکه به نمایش بدنشان بپردازند
    • شاپرک IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۰
      0 0
      چون همه تروریست ها صورتشان را میپوشونن
  • IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    4 13
    حالا نمیشد گشت ارشاد را عقب می‌انداختند
  • IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    14 3
    منصوری راست گفته ، بی حجابی حق بدترین هاست !
  • مینا IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    31 4
    فرد بی حجاب دشمن خداست وچنین افرادی دوست و نوکر شیطان و شیاطین هستند
    • IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
      2 1
      کسی که رانت خواره وگرانی چند هزار درصدی برای مردم درست کرده دوست خدا نیست،هست ،اینهمه فساد اقتصادی تو کشوررواج داره دشمنی با خدا نییت؟اب از سرچشمه گل الوده الکی تحریک نشید فقر فساد میاره،چرا باید فقر استخون مردمو خرد کنه،موی سر طرف بیرونه مهمه،ولی میلیونها نفر دارن زجر ورنج میکشن مهم نیست
  • IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    3 4
    در آن روز در مرز یونان، خشایارشا وارد جنگ با ناتو شد و آن جنگ تا الان بین امپراطوری ایران و امپراطوری ناتو ادامه دارد. ____ همواره ترکیه هم بین ایران و ناتو دست به دست می شد.
  • الناز۱۷ساله IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    14 4
    حجاب حق ، زینت، عفت ، حیا، آرامش ، امنیت ،وقار تکلیف ،تشخص ، آبرو ، احترام ، ارزش ، عزت ، قدرت ، انتخاب و آزادی منه
  • IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    1 16
    فقط آقای قالیباف موضع عاقلانه گرفت
  • IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    2 5
    فک کنم اشتباهه... همون پلمپ اماکن و جریمه ها خیلی بهتر از اینه...
  • IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    22 4
    بقای حکومت از نوع غربگرایانه لازمه اش آزادی های جنسی ، مواد مخدر و الکل است .
  • IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    3 3
    داستان بر میگرده به نگاه
  • IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    3 13
    کدوم مردم
  • IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    3 2
    یکی میگفت مشکل عقل دارین متهمش کردین
  • IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    10 3
    سرمایه اسراعیل اصلاح طلبان وسرمایه اینها لیدرهایی است که یک یقه پاره میکنه یکه پیراهن درمیاره یکی همجنس بازه یکی......باید از قانون شکنی ومفسدین مروج بیحیایی دفاع کنه تااز سرمایههایش دفاع کرده باشه ازقدیم گفتند کبوتر با کبوتر باز باباز
  • مهدی IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    10 4
    خدا بخیر کنه این حملات هدفمند که این خائنین داخلی اصلاح طلب و رسانه های معاند می کنند
  • IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    5 0
    شک نکنین شر میشه که انشالا محرم نشه
  • IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    13 2
    توکه بابت دیگران بیحجابی ترویج میکنی اعتقادی به حجاب نداری ومنافق بوده بیحجابها که مثل گوسفند تابع توخواهند بود حجاب خودت برای فریب مسلمانان است منافق نوکر کافر از خودکافر ملعونتر است
  • IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    18 4
    چند تا زن شوهر دار سراغ دارید که حاضر باشه یکی از این فواجع کنار شوهرش بشینه
  • IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    13 3
    اصلاح طلب به عنوان نماینده انگلیس دنبال منافع خودشه داستان این بازیگر هم یکروز قبل استقرار شو بود ازونور نماینده یکی دوتا کشور مثل اینکه دنبال احیا چیز فراموش شده هستند چه اصراری است چیزی مثل مهسا که داشت فراموش میشد احیا شه ازونور سفیر انگلیس مردم میخواد بفرسه سفر و کباب میزنه
  • IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    9 2
    انشالا که اتفاق خاصی نیوفته و حرمت سالار شهیدان حفظ بشه
  • علی IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    1 0
    این خانم فکر ‌رده چیزی شده که بیحجابی را حق خودش می اند...۳
  • بابک گیلانی IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    1 0
    شرم ونفرین بر دکتر اذرمنصوری
  • IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    0 0
    اره ننه من غریبم . خانم منصور اون موقع که حکومت ست شما بود فقط اقازاده پرورش دادید و دریغ از کار اجرایی و پروژه که نفعش به مردم برسه . حالا که هیچ کاره اید گوش فلک را کر کرده اید که ننه من غریبم . چقدر مردم از دست شما بکشند دین و دیانت را که گرفتید از جان مردم دست بردارید . لعنت خدا بر شما .
  • IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    9 2
    با سلام " بی حجابی حق من است " آذر منصوری حجاب یک تکلیف قدسی است و بدین ترتیب حجاب یک حق الهی است. حق از اسماء الهی است و تشریع امور از جانب ذات احدیت سرمنشاء حقوق است. بی حجابی خارج از دایره این ادبیات و معرفت است و در ادبیات اومانیته تجویز می شود. خانم منصوری با این برداشت خواستگاه باورمندی خود را مستدلا به سکولاریسم نسبت داده است.
  • IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    3 0
    نمیدانم حوزه های علمیه چه خروجی داشتند که بعد از چهل سال هنوز باید.........
  • IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    1 1
    پلیس خودش باید اقدام کنه قاطع و صریح ، از اقدامات پلیس در جهت حفظ ارزشهای اسلامی دینی که یکی اش حجاب است باید دفاع و حمایت بشود
  • IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    6 1
    تحریک جوان ها حق توست؟
  • IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    0 0
    شاید باورای دیگه‌ای هم داشته باشی
  • IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    2 2
    #زن_زندگی_آزادی
  • IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    1 1
    پس وظیفه تک تک شما روسگرایان وطنی به عنوان خادمین کاخ کرملین جانفشانی در راه ارباب پوتین است در نبود واگنر به جبهه های جنگ اوکراین بشتابید و به عنوان مدافعان کرملین بجنگید که اگر خدای نخواسته شکستی برای روسیه در این معرکه حاصل شود هیمنه ارباب برای مدت های طولانی و شاید همیشه به باد فنا خواهد رفت و بی سرپرست خواهید شد
  • IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    1 1
    برخی از سران جریان اصلاح طلب دنبال طرفدار میگردند دفاع از بی حجابی رو دستمایه جذب طرفدار برای خودشون کردند ،
  • IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    2 2
    عجب ماجرایی شده ! رئیس اصلاح طلبا کسی است که خودش هم نمی داند در چه ماجرای خطرناکی ورود کرده !
  • IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    1 2
    این خانمی که میگه بی حجابی حق من است پس با چه عقیده ای چادر میزاره این که خلاف فرمان خدا حرف میزنه!
  • IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    3 1
    چادر این اصلاح طلبها هم مثل مسجد ضرار عبدالحمیده که از توش صدجور خلاف در میاد.
  • IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    1 1
    انصافا بیحجابی وبی حیایی شایسته اذرمنصوریه برمنکرش لعنت
  • سید فروزان CH ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    0 0
    منصوری ، بی حجابی حق تو است ،همینطور.... هم حق تو است ،بشرطی که از خودت شروع کنی
  • فا شریف IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    2 0
    اول سگ بازی بعد بی حجابی مطمئن باشید مرحله بعدی ترویج همجنس‌بازی است این خط و این نشان احمق است اگر خودش نفهمد که در حال اجرای نقشه و اوامر شیطان بزرگ است
  • عبدالله IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    2 1
    هر جا بحث فساد است نام اصلاح طلبان به عنوان مظهر فساد می درخشد.
  • محسن IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    3 1
    مشرق محترم، در کجای همین متنی که خودتان آورده اید، خانم آذر منصوری گفته بی حجابی حق من است؟ انگار خودتان هم مطالب خودتان را نمی خوانید!
  • IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    10 0
    همان لیبرالهای اصلاح طلبی که امروز به بهانه فساد اقتصادی،. بی حجابی را توجیه می‌کنند،. خودشان عامل اصلی فساد و رانت اقتصادی در ایران هستند
  • IR ۰۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    1 1
    اون هایی که میگن بی حجابی حق من است به بعضی ها هم حق میدم که مزاحمت هم حق اونها باشه؟ طبق منطق این‌ها مزاحمت هم حق افراد است.
  • IR ۰۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    0 1
    بابا این بازیگر به خاطر تهدید پلیس گرفتن چی ربطی یه حاب داره
  • حقیقت گو IR ۰۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    0 0
    بدبختانه ظاهراً یک گروه هایی وجود دارن که به عمد سعی در تشدید دوقطبی و شروع دوباره درگیریها و ناآرامی‌های پارسال دارن
  • IR ۰۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    0 0
    اینهمه خبرهای خوب در کشور روزنامه های اصلاحطلب فقط از گشت ارشاد میگویند اینها با اجرای قانون خدا مشکل دارند
  • IR ۰۶:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    0 0
    اگر برعکس بود وضعیت! حتمادبا حجاب شرعی ها موافقت میکردن.
  • IR ۰۶:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    0 0
    هر انقلابی نیاز به فداکاری داره
  • هادی IR ۰۷:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    0 1
    اگه کشف حجاب به برداشتن روسری ختم میشد من به شخصه مشکلی باهاش نداشتم چون قبل اون هم همچین حجاب درست حسابی نداشتن دخترا. ولی دیگه به عریانی رسیده. این دیگه اسمش پوشش هم نیست چه برسه حجاب.
  • IR ۰۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    0 1
    هی منصوری، در این صورت مزاحمت هم حق من است.
  • قرچک IR ۰۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    1 0
    خانم منصوری لطفا اراجیف نگید حجاب خود یک قانون است و همه باید اجرا کنند
  • پیشنهاد IR ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    12 0
    وقتی قانون شکنی و بی حجابی برای بعضی حق است، پیشنهاد سازنده آنست که پلیس خدمتگزار اولا در صورت تعرض به این بی حجاب های هرزه خیابانی، حمایتی نکند. اگر سارق یا زورگیری مبادرت به سرقت از ایشان کرد یا مزاحمین نوامیس قصد آدم ربایی ایشان را داشت، پلیس هیچگونه هزینه ای از باب به خطر انداختن جان پرسنل خود برای حمایت ازاین هرزه ها نکند. اینگونه، این جماعت قانون شکن و هرزه، خود در برابر قانون شکنی اوباش و سارقین و آدم رباهای فاسد، از خود حمایت و دفاع کنند. چیزی که عوض داره، گله نداره.
  • IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    0 0
    مسئولان نظام چرا با این سرمایه های اسراییل در ایران( اصلاح طلبان) اینقدر مدارا میکنند ؟؟؟
  • IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    1 0
    آذر منصوری: بی‌حجابی حق من است!".اما مردم هیچ حقی ندارند؟.و شما با بی حجابی جامعه را به فساد میکشانی،چون از حقوق مردمی همانند تو، از فردای بی حجابی شما ،عده ای هم خود را محق میدانند تا آزارتان کنند!،آنوقت انتظار خواهی داشت تا قانون به فریادت برسد و خاطی را به جرم آزار ،توبیخ کند!؛بهتر نیست از همین الان مراغب خودتان باشید!.
  • IR ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    0 0
    " بی حجابی حق من است " در واقع یعنی : " بی دینی حق من است " . اظهار اینگونه اعتقادات و بدتر از این هم از غربگرایان هیچ عجیب نیست و تازگی هم ندارد .
  • IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    0 0
    خانم منصوری یکی ازشاخصه های فرمانده خود جلوافتادن است اگر منافق نیستی اول خودت حجاب بردار بعد توصیه وتایید بیحجابی کن
  • IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    0 0
    خانم اذری اگرمنافق نیستی کهقصد قربانی کردن مابیحجابهارا برای صیادی نداری کشف حجاب کن ماهم بدنبالت راه میافتیم قرار باشما خاتمی راهم بیاور تاانهم کشف لباس کند
  • IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    0 0
    قبل ازبرخوردبابی حجابان بایدبا مدافعان ونظریه پردازان بی حجابی وآزادی پوشش--- سلبریتی های سینمایی/ورزشی/سیاسی و رسانه ای---- برخورد کرد. بایدتوپخانه ی این جبهه را ازکارانداخت....این نشریات واین افرادکارشان خواسته یاناخواسته فتنه انگیزی وآشوب است.
  • IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    1 0
    دیگه خوابش رو ببینید که برگردیم به دوران پیش
  • IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    0 0
    هنوز هم اینقدر ابله هستید ؟
  • IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    0 0
    خوشحالی بخدا جناب یزدان! اگه دزد و اختلاصگر رو جمع کنن، بیحجابا هم جمع میشن؟
  • IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    0 0
    این کثافتات طلب ها بنیان فکری شون ، بی غیریی ست . مواضع سیاسی و اجتماعی و حتی اقتصادی شون از ریشه های بی غیرتی نشئات میگیرد .
  • فرشاد IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    0 0
    بله خام آذر منصوری وقتی شما قانون داخل خانه ات یعنی آزاد و رها بودن از حجاب میخواهی به جامعه تعمیم بدهی پس من هم اجازه دارم....
  • خلیل IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    0 0
    اول از آنکه بگفته رژیم کودک کش صهیونیستی اصلاح طلبان پیاده نظام اسرائیل و آمریکا در ایران هستند.
  • IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    0 0
    برهانی یک بی.... تمام است بی حجابی جنگ‌با خدااست و مخالفانش ابله
  • IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    0 0
    زرشک حق من هم هست😋فقط حق تو نیس
  • IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    0 0
    آذر منصوری ،نعوذ بالله جای خداوند را در تعیین حدوحدود بشری گرفته است! رسما...........
  • IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    0 1
    ......
  • IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    1 0
    مرگ هم حقه، برو حقتو بگیر خانوم منصوری
  • IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    1 0
    لطفا آرامش جامعه را نگیرید
    • IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
      0 0
      بله لطفا با بی حجابی ارامش روانی مردان متاهل و پسران عزب و خانواده ها را نگیرید گدایی نگاه میخواین بکنین فضای مجازی هست
  • امید IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    0 0
    خانم آذر منصوری ؛ با این منطقی که شما دارید، با «قانون» که برآمده از ضرورت و نیاز نظامات اجتماعی و زندگی توام با امنیت و آرامش جامعه بشری است چه می کنی ؟ ما نگران آنیم که فردا روزی بگویی فا....ه گری ، چند همسری ، ازدواج با حیوانی مانند ....حق است ! و کسی مجاز به مخالفت با من نیست !
  • سعید IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    0 0
    بنظر من حجاب معقول یه قانون هس که باید همه رعایت کنند
  • IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    0 0
    خدایا این مردان بی غیرت و این زنان و دختران بی حجاب و بی حیا را هدایت کن
  • IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
    0 0
    حضور درجامعه با اطاق خواب ، حمام و دستشویی تفاوت داره
  • عبدالله IR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    0 0
    نیاز باشد از هزاران برخورد استفاده می کنیم چرا که دستور خداوند متعال است ، آنجا که می فرمایند: «وَ قاتِلُوهُمْ حَتَّى لا تَكُونَ فِتْنَةٌ». اینهایی که با بی حیایی و بی حجابی بیرون می آیند مفسد فی الارض و اهل فتنه هستند و مطابق دستور خداوند ، واجب القتل هستند ؛ اینها جامعه اسلامی را فاسد می کنند و دستورات خدا را به بازی می گیرند.
  • IR ۰۶:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    0 0
    گشتی برای تمام فصول
  • IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
    0 0
    آذر منصوری تو و فائزه انتخابتون بد پروریه لعنت به اون حجابتون که از سر ریا پوشیدین
  • IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
    0 0
    آذر منصوری محصول خودتونه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس