انتقاد از اصرار بر برکناری معاون سیاسی وزیر کشور/ دعوای دولت و مجلس به صلاح نیست

عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب مجلس با انتقاد از اصرار برخی نمایندگان بر برکناری معاون سیاسی وزیر کشور تاکید کرد: دعوای دولت و مجلس بر سر این موضوع به صلاح نیست.

به گزارش مشرق، هادی بیگی‌نژاد با بیان اینکه از استیضاح کنندگان وزیر کشور بودم، اظهار داشت: موارد استیضاح وزیر کشور ربطی به بخشنامه معاونت سیاسی وزیر کشور نداشت.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز امضای خود برای استیضاح وزیر کشور را پس گرفتم به این دلیل که استیضاح وزیر کشور به برکناری معاون سیاسی تنزل یافته است.

عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی با اشاره به تاکید رهبر انقلاب مبنی بر عدم دخالت نمایندگان در عزل و نصب ها تاکید کرد: دعوای بین دولت و مجلس بر سر معاون سیاسی را به صلاح نمی‌دانم.

وی در خصوص دلایل استیضاح وزیر کشور گفت: نماینده دولت در استان‌ها، استانداران و فرمانداران هستند که وزارت کشور آنها را انتخاب کرده و بر عملکرد آنها نظارت می‌کند، علت حل نشدن مشکل مسکن به این دلیل است که مجموعه مدیران دولتی توانمندی لازم برای حل مشکلات را ندارند.

وی با انتقاد از ضعف عملکرد برخی مدیران استانی اظهار داشت: وزارت کشور برای رفع این نقص کاری نکرده است.

محمدباقر قالیباف رییس مجلس پنجشنبه هفته گذشته- ۲۲تیر- در قم اعلام کرد که قطعاً دخالت نمایندگان در عزل و نصب‌ها خلاف قانون است.

با این وجود وی سه روز بعد در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس رفتاری متناقض با سخنان خود داشت و در پاسخ به تذکر یکی از نمایندگان درباره برکنار معاون سیاسی وزیر کشور گفت که به وزیر کشور اعلام کرده مهلت زمانی برای برکناری معاون سیاسی به اتمام رسیده است؛ اگر این قول وزیر کشور انجام نشد، من بر اساس آیین نامه داخلی مجلس پیگیری خواهم کرد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
    1 0
    حتما پرونده داشت ترسید از اینکه پای حرف حق خودش بایستد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس