کد خبر 1508650
تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۶
آخرین وضعیت ورزشگاه تختی آبادان/ صنعت نفت در کدام ورزشگاه میزبان استقلال خواهد بود؟

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر میزبان استقلال خواهد بود.

به گزارش مشرق، در چارچوب هفته نخست بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس روز پنج شنبه ۱۲ مرداد ماه از ساعت ۱۷ صنعت نفت آبادان در خانه باید به مصاف شاگردان جواد نکونام در استقلال برود.

با توجه به نواقص و ایراداتی که ورزشگاه تختی آبادان دارد، سازمان لیگ به مدیران این تیم اعلام کرده اگر قرار باشد این تیم آبادانی در این ورزشگاه از حریفان خود در لیگ بیست و سوم میزبانی کند، باید نواقص مطرح شده را بر طرف کند. از همین رو طی مذاکرات صورت گرفته و با هماهنگی مدیران این باشگاه، شرکت عملیات بهسازی پالایشگاه آبادان در سه شیفت پروژه بازسازی این ورزشگاه را بر عهده گرفته است.

با پیگیری‌های صورت گرفته، مشخص شد شرکت بهسازی به مدیران صنعت نفت قول داده تا این ورزشگاه را تا دهم مرداد ماه تکمیل کرده و آن را برای نخستین دیدار این تیم برابر استقلال آماده کند. اگر مشکلی در پروژه آماده‌سازی ورزشگاه تختی رخ ندهد، این ورزشگاه میزبان دیدار صنعت نفت با استقلال خواهد بود.

گفتنی است باشگاه صنعت نفت در نظر دارد تا استادیوم نفت و گاز اروندان خرمشهر را نیز آماده‌سازی کند تا به احتمال زیاد این تیم با داشتن دو ورزشگاه در لیگ بیست و سوم حاضر شود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس