کد خبر 1508630
تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷
نوری: هیولای درون استقلال باید نابود شود

پیشکسوت استقلال گفت: باید هیولای درون که از مدت‌ها قبل شکل گرفته را نابود کنیم و اجازه ندهیم بیشتر رشد کند.

به گزارش مشرق، محمد نوری، در خصوص گلایه‌های جواد نکونام از شرایط فعلی استقلال، اظهار داشت: جبا اینکه وضعیت تیم خوب نیست اما نکونام پشت تیم را خالی نکرد. برخی بازیکنان جدا شدند، در جذب بازیکن هم خوب عمل نشده اما تا الان با همه کمبودها پای کار ایستاده است.

پیشکسوت استقلال در خصوص انتقاد نکونام از دخالت‌های فردی معروف به نام "بچه"، گفت: این آقای بچه از زمان واعظ آشتیانی بود. در واقع واعظ مدیرعامل نبود، او مدیر عامل بود. از آن زمان وارد فوتبال شد و معضل فوتبال بود. نمی‌دانم چه کسی او را حمایت می‌کند. واقعا باید به حال فوتبال تاسف خورد که این بچه در فوتبال ممکلت تعیین تکلیف می‌کند.

وی افزود: او امروز با میلیون‌ها استقلالی طرف است. چند سال است با جلسات مخفیانه‌اش استقلال را به هم ریخته است. مدام چوب لای چرخ استقلال می‌گذارد و مقامی هم ورود نمی‌کند که چطور این بچه قدرت دارد؟ هرچند در این ماجراها او را بزرگ می‌کنند اما باید از فوتبال دور شود. جواد حق دارد تا این حد ناراحت باشد. رقبا بازیکن گرفته‌اند اما هنوز بدنسازی استقلال هم مشخص نیست. زمانی به شروع لیگ نمانده، کار سخت است و من نگران هستم. همه ما پشت نکونام هستیم و از او حمایت می‌کنیم.

نوری در مورد اینکه علیرضا منصوریان نیز چندسال قبل در مورد هیولای درون استقلال صحبت کرده بود، گفت: همه از این فرد ناراحت هستند. من هم چند سال قبل در مورد این بچه صحبت کرده بودم که هجمه‌هایی برایم درست شد. به امید خدا، با حمایت هواداران و پیشکسوتان باید این هیولای درون که از مدت‌ها قبل شکل گرفته را نابود کنیم و اجازه ندهیم بیشتر رشد کند.

بیشتر بخوانید:

در استقلال قراردادها لو می‌رود

وی در خصوص اینکه به جواد نکونام اعلام شده بود تیم را برای رتبه پنجمی آماده کند، اظهار داشت: نمی‌دانم چه کسی این حرف را زده، استقلال تیمی قدرتمند است که همیشه باید برای قهرمانی بسته شود. این تیم یکی از پرافتخارترین تیم‌های آسیاست. باید همیشه به اولی و قهرمانی فکر کند. واقعا حرف مسخره و خنده‌داری است.

نوری در مورد اینکه با توجه به صحبت‌های نکونام، برخی جریانات تلاش می‌کنند تا با طرح موضوع اختلاف بین خطیر و سرمربی تیم به استقلال ضربه بزنند، گفت: این مساله اصلا خوب نیست. باید از هردو حمایت کنیم. این کار دشمنان استقلال است و می‌خواهند ضربه بزنند. استقلال مظلومترین تیم تاریخ است و خودمان نباید به حواشی دامن بزنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
    0 0
    کو بخار اش؟؟
  • IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
    0 0
    بچه هیولا دیگه بزرگ شده خریفش نیستید مگر آنکه بحای هوچی گری و ایراد از زمین و زمان حواستان یه نقاط ضعف خودتان باشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس