کد خبر 1508285
تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲
نکونام قید عزت اللهی را زد؟

با صحبت هایی جدید جواد نکونام به نظر می رسد سرمربی استقلال قید سعید عزت اللهی را زده است.

به گزارش مشرق، جواد نکونام روز گذشته در میان صحبت‌های انتقادی خود گفته بود هر بازیکنی را که می‌خواستیم نخریدند. او اسم نفراتی مثل رضا اسدی، سعید عزت اللهی و امیرحسین حسین‌زاده را بر زبان آورد. در میان این سه بازیکن اسدی راهی سپاهان شد اما تکلیف عزت اللهی هنوز مشخص نیست. جذب امیرحسین حسین‌زاده هم که هزینه‌های زیادی دارد و استقلال فقط باید ۸۰۰ هزار دلار پول رضایت‌نامه او را بدهد که البته شاید بتواند کمی تخفیف بگیرد.

این‌طور که نکونام صحبت کرده به نظر می‌رسد تا حد زیادی از جذب عزت اللهی ناامید شده و این بازیکن شاید به پرسپولیس نزدیک‌تر است.

البته سرمربی استقلال خودش شخصاً دو بار با عزت اللهی صحبت کرده و شرایط او را جویا شده اما به هر حال مشکل این روزهای استقلال پول است و هیچ بازیکنی هم حاضر نمی‌شود روی چک یا ضمانت مدیران استقلال حساب کند.

جالب اینکه در پست دفاع هافبک دفاعی جواد نکونام، مسعود ریگی را هم می‌خواست که این بازیکن به پرسپولیس پیوست.

درویش مدیرعامل پرسپولیس هم درباره عزت اللهی گفت: او با تیم دانمارکی قرارداد دارد. در این حالت اگر با خودش صحبت کنیم، می‌شود اغوای بازیکن و فردا باید جریمه بدهیم. چند بار به جهت محبتی که به ما دارد با خودش صحبت کردم ولی فعلا قرارداد دارد. اگر قرارداد نداشته باشد، با عزت‌اللهی صحبت می‌کنیم. علاقه‌مند به پرسپولیس هم است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس