کد خبر 1508041
تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹
انتقاد پولادگر از صحبت های یاری علیه عباس جدیدی

معاون وزیر ورزش و جوانان به صحبت های یاری علیه دبیر واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، سید محمد پولادگر پس از انتخاب دبیر به عنوان رییس فدراسیون کشتی اظهار داشت: اساسنامه ای امروز انتخابات برگزار شد مصوبه مجمع عمومی را دارد. دیروز ۲ جلسه یکی دو ساعته در وزارت ورزش داشتیم. دقیقا با رعایت منافع کشتی و بدون در نظر گرفتن افراد همه جوانب را بررسی کردیم و نظر کارشناسی همین بود که اتفاق افتاد.

وی افزود: یاری صحبت‌هایی راجع به قهرمان دیگرمان کرد. ما استادی داشتیم همیشه این جمله را می‌گفت؛ چیزی که برای خودت نمی پسندی برای دیگران مپسند.کسی که کاری می کند به ما برخورد ما دیگر نباید آن کار را بکنیم، مخصوصا کسی که در جمع ما نیست. البته خوب بود ایشان در جلسه می ماند. دین ما دین اخلاق مداری است و پیامبر ما می‌گوید فلسفه بعثت من کامل کردن اخلاق است.

پولادگر تصریح کرد: گفتند که کشتی از همه بالاتر است اما ایران بالاتر از همه است. کشتی یا هر چیز دیگری به خاطر کشورمان اعتبار دارد. امیدوارم برای دوره ۴ ساله تلاش کنید، کشتی بیش از گذشته موفق باشد و افتخار آفرینی کند. باز هم می شود افتخار المپیک لندن را تکرار کرد. به دبیر هم تبریک می‌گویم که با رای تمامی اعضا رییس فدراسیون شود. این همدلی و همراهی باعث می شود، امیدش بیشتر شود تا موفقیت های بیشتر کسب شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس