کد خبر 1507885
تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۴
تاکید فدراسیون پزشکی بر حمایت همه جانبه از فوتبال

نشست رییس فدراسیون پزشکی ورزشی و رییس فدراسیون فوتبال به‌منظور گسترش و توسعه همکاری‌های دو جانبه برگزار شد.

به گزارش مشرق، غلامرضا نوروزی رییس فدراسیون پزشکی ورزشی و نایب رییس کمیته ملی المپیک در نشستی با مهدی تاج بر حمایت از فدراسیون فوتبال در حوزه پزشکی تاکید کرد.

این نشست با حضور امین نوروزی عضو هیئت رییسه فدراسیون پزشکی ورزشی و مشاور پزشکی فدراسیون فوتبال، سیدسعید سیدالحسینی رئیس و اعضای کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال، مهدی محمدنبی نایب رئیس و هدایت ممبینی دبیرکل این فدراسیون برگزار شد.

نوروزی در این جلسه گفت: خوشبختانه مساله پزشکی در فدراسیون فوتبال در استاندارهای بالا قرار دارد و امیدوار هستم این روند همچنان در وضعیت صعودی قرار داشته باشد.

وی افزود: فدراسیون پزشکی ورزشی بر حمایت از فدراسیون فوتبال در حوزه پزشکی و توسعه همکاری‌های دوجانبه تاکید دارد.

مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال نیز با اشاره به این‌که زحمات و فداکاری‌های دکتر رازی که یک برند معتبر در عرصه پزشکی ورزشی محسوب می‌شود، اتفاقات مهمی را برای فدراسیون فوتبال رقم زد، گفت: وی اقدامات شایسته‌ای در عرصه بهبود و توسعه مسائل پزشکی در فدراسیون فوتبال رقم زد و به سهم خود از این بابت تشکر و قدردانی می‌کنم.

امین نوروزی عضو هیئت رییسه فدراسیون پزشکی ورزشی نیز ضمن ارائه گزارشی درباره توسعه پزشکی در ساختار فدراسیون فوتبال، ابراز امیدواری کرد روند نوسازی تجهیزات پزشکی برای بهره‌مندی تمام تیم‌های ملی تداوم یابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس