کد خبر 1507128
تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸
واکنش کارخانه به احتمال بازگشت معروف

مدیر فنی تیم ملی والیبال گفت: درست است نتیجه نگرفتیم و شرمنده مردم هستیم، اما یک سری چیزها را هم به دست آوردیم.

به گزارش مشرق، مصطفی کارخانه در خصوص نتایج تیم ملی والیبال اظهار داشت: هفته اول در ژاپن و هفته دوم در هلند و هفته سوم هم در آمریکا برگزار شد آمریکا وضعیت خاصی داشت و قرار بود من و عطایی سرمربی تیم ملی هم برویم. تعدادی بازیکن هم ویزایشان صادر نشد مثل امین اسماعیل نژاد که ستاره تیم ملی ما است که جای امیر غفور و شهرام محمودی آمده است. وادی و آرمان صالحی و چند بازیکن دیگر هم موفق به حضور نشدند. تیمی که سرمربی اش و چند بازیکنش حضور نداشته باشند، مشخص است چه می‌شود، اما خوشبختانه بچه‌ها تلاش کردند و جنگیدند.

وی ادامه داد: باید بپذیریم که تیم مان جوان شده است. معروف‌ها، موسوی و محمودی‌ها یک شبه بازیکن بزرگ نشدند، زمان برد. الان هم نفرات جوان داریم که آینده برای آنها است و این تجربه گرانبهایی برای آنها شد. درست است نتیجه نگرفتیم و شرمنده مردم هستیم، اما یک سری چیزها را هم به دست آوردیم. جوان هایی مانند خانزاده ها که دو سال دیگر در والیبال دنیا فوق ستاره خواهد شد.

مدیر فنی تیم ملی والیبال تاکید کرد: قطعا باید آسیب شناسی شود و نقاط ضعف برطرف شود. والیبال ما راه پیش دارد و راه پس ندارد، باید تلاش کنیم. هدف ما این بوده که در لیگ ملت ها بازی های قابل قبولی را انجام دهیم و در رنکینگ ارتقاء داشته باشیم و جایگاه دهم را حفظ کنیم. انتخابی المپیک و قهرمانی آسیا را داریم و اگر قهرمان شویم که شانس بالایی هم داریم، ۳۰ امتیاز کسب خواهیم کرد. ژاپن حریف اصلی ما به یک تیم قدرتمند تبدیل شده و وقتی آمریکایی‌ها آنها را می برند کیف می‌کنند. ما هم قبلا ژاپن را می بردیم و حالا چند بازی هم باخته ایم.

کارخانه با اشاره به اینکه ما یک تیم هم بیرون داریم، گفت: اگر همه جمع شوند، تیم قدرتمندی خواهیم داشت. بازیکنی مثل میلاد عبادی پور سرمایه والیبال ما است و به راحتی نباید آنها را کنار بگذاریم و کادرفنی هم قطعا روی آنها برنامه دارد.

وی در مورد اینکه احتمال دارد سعید معروف به تیم ملی باز گردد یا خیر، گفت: معروف بی چون و چرا ستاره والیبال ما یکی از بهترین پاسورهای دنیا بوده و اینها سرمایه هستند. من از آن دسته آدم هایی هستم که پول را سرمایه نمی‌دانم و نیروی انسانی را سرمایه می‌دانم. قطعا عطایی هم روی آنها نظر مثبت دارد، چرا که ما برای آینده والیبال کار کنیم. لیگ ملت ها فرصتی بوده که به جوانترها بدهیم، اما انتخابی المپیک خیلی سرنوشت ساز است. ما شانس کسب سهمیه داریم و امیدواریم همه برای بقای والیبال کشور تلاش کنند و این رشته به جایگاهی رسیده که همه می توانند روی آن نظر بدهند. بازیکنان، کادرقنی و فدراسیون یک مجموعه خوب را تشکیل می دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    1 0
    اون سری چیزها را با پول مردم و برای خودتون بدست اوردین و اون سری چیزها چیزی نیست جز عشق و حال و گردش در دنیا در این وانفسای اقتصاد با پول مردم
  • سید فروزان CH ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
    1 5
    به این بازیکنان جوان یاد بدهید هنگام پخش سرود ملی ،دست روی قلب بکذارند و سرود را بخوانند نه اینکه مانند چلاغ سرشان را بیاندازند پایین ، اکر عرق ملی ندارند غلط میکنند میایند تیم ملی
  • saeed IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
    2 0
    دستاوردت مشخصه اگه عرضه شو داری خودت استعفا بده برو شما سطح دانشت برا لیگ خوبه نه جهانی..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس