کد خبر 1507064
تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵
چالش عجیب درستکار برای انتخاب ملی پوشان ۲ وزن

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان برای انتخاب کشتی گیران ۲ وزن برای مسابقات جهانی با چالش عجیبی روبرو شده است.

به گزارش مشرق، مسابقات بین‌المللی مجارستان به عنوان چهارمین تورنمنت رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی طی روزهای ۲۲ تا ۲۵ تیر ماه در بوداپست برگزار می‌شود، تیم ملی کشتی آزاد کشورمان قرار بود با میلاد والی‌زاده و احمد جوان در ۵۷ کیلو، امیرمحمد یزدانی و محمد بخشی در ۷۰ کیلو، علی سوادکوهی و محمد نخودی در ۷۹ کیلو و امیرعلی آذرپیرا در ۹۲ کیلو راهی این رقابت‌ها شود که در سه وزن ۵۷، ۷۰ و ۷۹ کیلوگرم رقابت بین کشتی‌گیران براساس چرخه، مرحله آخر انتخابی تیم ملی و محک خوردن در ۹۲ کیلو در مجارستان حضور پیدا کند.

اما ویزای والی‌زاده و بخشی تا این لحظه صادر نشده است و با توجه به اینکه این مسابقات حکم انتخابی برای اوزان ۵۷ و ۷۰ را دارد احمد جوان و امیرمحمد یزدانی با نظر پژمان درستکار در تهران ماندن تا در صورت صدور ویزای والی زاده و بخشی با هم راهی این رقابت ها شوند. پژمان درستکار نیز در تهران مانده است و اگر ویزای ۲ کشتی گیر صادر شود امشب راهی بوداپست مجارستان خواهند شد.

در صورت عدم صدور ویزای والی زاده و بخشی پژمان درستکار در خصوص چگونگی برگزاری انتخابی برای وزن های ۵۷ و ۷۰ کیلوگرم تصمیم گیری خواهد کرد. این موضوع می‌تواند چالش جدید و عجیبی برای سرمربی تیم ملی باشد چرا که به فاصله ۲ ماه مانده به مسابقات بلگراد باید هرچه سریعتر نفر اصلی وزن ها را مشخص کند تا در تمرینات تیم ملی حضور داشته باشند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس