کد خبر 1506757
تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲
کریمی و معاونش به استقلال خیانت کردند/ نمایش«بیرانوند» مسخره بود!

کارشناس فوتبال با بیان اینکه، استقلال سخت‌ترین روزهای خود را سپری می‌کند گفت: با فرصت طلایی که در فصل نقل و انتقالات از دست رفت سرپرست باشگاه و معاونانش به استقلال خیانت کردند.

به گزارش مشرق، محمد نوری در خصوص شرایط استقلال گفت: وضعیت برای استقلال خوب نیست، ضعف مدیریت باعث شد تا استقلال به حاشیه برود، عدم برنامه ریزی صحیح مدیریت و نبود قانونمندی برای همه تیم‌ها باعث شد تا یک تیم به راحتی برایش پول تزریق شود اما تیم دیگر نه.

وی خاطر نشان کرد: بحث بیرانوند را به وجود آوردند، نمایش مسخره‌ای که باعث شد مدیران بی تجربه استقلال از مسیر اصلی دور شوند و فراموش کنند که باید به فکر جذب بازیکن باشند، بنابراین شرایط برای استقلال سخت شد تا تلاش‌های نکونام بی اثر بماند.

نوری تاکید کرد: مدیر عامل باید هرچه زودتر انتخاب شود، نباید نقل و انتقالات را براحتی به حریفان واگذار کنیم، مدیران استقلال اسیر نمایش بیرانوند شدند، او هم به قول خود پایبند نبود، هواداران را سرگرم کردند تا استقلال از فصل نقل و انتقالات عقب بماند ولی تیم‌هایی چون سپاهان و تراکتور بخوبی یار گیری کردند.

بیشتر بخوانید:

خطیر با نظر مثبت وزارت ورزش و سایر نهادها مدیرعامل استقلال شد!

کارشناس فوتبال در خصوص عملکرد حجت کریمی سرپرست باشگاه استقلال و استعفای او گفت: کریمی عملکرد فوق العاده ضعیفی داشت، او و معاونش دوست نداشتند نکونام موفق باشد در بدترین زمان سرمربی را تنها گذاشتند، کریمی و معاونش به استقلال خیانت کردند و براحتی استقلال را ترک کردند و برای آنها مهم نیست که چه بلایی سر استقلال و هوادارانش خواهد آمد، متاسفانه برای استقلال پول نیست اما برای حریف همیشه هست، وزارت ورزش که متولی دو تیم است باید پاسخگو باشد و ما باید تنها امیدوار باشیم که شرایط برای استقلال تغییر مثبت داشته باشد.

وی با انتقاد از اختلافی که بین استقلال و پرسپولیس وجود دارد گفت: مدتهاست که علیه استقلال شیطنت و می‌کنند و حاشیه بوجود می‌آورند، استقلال در حال از دست دادن زمان است و باید زودتر مشکلات استقلال حل شود اما یک سوال باقی می‌ماند چطور مسولان برای پولی که به پرسپولیس داده شد ورود نکرده و براحتی از آن گذشتند اما برای استقلال مو را از ماست بیرون می‌کشند، چرا در قرار داد و آپشن های پرسپولیس ورود نمی‌شود ولی برای استقلال همه چیز زیر ذره بین است، اعتراض استقلال به همین اختلافات است که کاملاً علنی شده و کسی هم پاسخگو نیست.

محمد نوری در خصوص عملکرد و شرایط این روزهای نکونام گفت: جواد کار بسیار سختی دارد او تنها نیست و هواداران و پیشکسوتان در کنار او هستند تنهایش نخواهند گذاشت و از او حمایت خواهند کرد، او نباید دلسرد شود و با تمام قوا باید به کارش ادامه دهد چشم امید هواداران به نکونام است که در بدترین شرایط استقلال را تحویل گرفت و بطور حتم روزهای سختی در پیش خواهد داشت.

وی در پایان خاطر نشان کرد: هواداران استقلال مظلوم واقع شدند آنها عاشق استقلال هستند، از سرمربی حمایت می‌کنند و نمی‌گذارند که نکونام تنها بماند، خواسته آنها تزریق پول، آمدن مدیر فوتبالی و کارآمد است، هواداران نگران جذب بازیکن هستند و در هر شرایطی کنار تیمشان هستند و تنها خواسته آنها این است که وزارت ورزش که متولی سرخابی هاست دوتیم را به یک اندازه کمک کند و رنگی به دوتیم نگاه نکند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    4 0
    اونها فقط دستورات داده شده را اجرا کردند
  • IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    2 1
    آقای نوری شما که میگید خیانت کردند و راحت ترک کردتد، اگر مدیر بودید هر روز یه عده دم در باشگاه علیهتون حیا کن رها کن راه مینداختن میتونستید کار کنید؟ اصلا شاید بخاطر فشار هوادارنما از بالا به این بنده‌خدا تکلیف کرده باشند که استعفا بده. حرفهای دیگری هم گفته اید که احتمالا لنگی ها از خجالتتون درمیان و جز حرص خوردن کاری از ما برنمیاد البته من راجع به دلیل رفتن کریمی نظرمو گفتم نه مدیریت ایشون.
  • بهزاد IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    1 2
    عزیز دل چرا نمیفهمید، همون پولی که به پرسپولیس داده شده به کیسه هم دادند، پولو حرام کردید و معلوم نیست کجاها خرج شده یا برده شده.
    • IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
      2 0
      لنگی اوسکول : فرض را به این میگیریم که حرفت درسته . پولها حیف و میل شده . کی پولها را حیف و میل کرده ؟ مدیرعامل و هیات مدیره درسته ؟ کی این مدیرعامل و هیات مدیره را گذاشته برا استقلال؟ همون پولی که به لنگستون داده شده به استقلال هم داده شده ؟ لنگابادی جدیدا 150 میلیارد تومن وزیر ورزش به تیم سرخک گرفته داد به استقلال هم داد ؟ برای صاف شده بدهی کالدرون صندوق مناطق محروم را جارو کردن " برا استقلال و بدهی استرا چیکار کردن؟ لنگی= سنگ پای قزوین
  • IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    0 3
    باز این مفنگی زر زد
  • رضا IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    3 1
    حجت کریمی پرسپولیسی هست او را دوست نداریم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس