جابه‌جایی بیش از یک میلیون نفر با مترو در جشن ۱۰ کیلومتری غدیر

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: در جشن ۱۰ کیلومتری عید غدیر، یک میلیون و ۲۲۹ هزار و ۸۷۴ نفر با مترو تهران جابه‌جا شدند.

به گزارش مشرق، مسعود درستی با اشاره به حضور باشکوه مردم در جشن ۱۰ کیلومتری غدیر که شب گذشته حدفاصل میدان امام حسین(ع) تا میدان آزادی برگزار شد، گفت: متروی تهران از ساعات ابتدایی آغاز مراسم با آمادگی کامل و با تلاش کارکنان در بخش‌های مختلف، تمام توان خود را برای ارائه خدمات مطلوب به شرکت کنندگان در جشن ۱۰کیلومتری غدیر به کار گرفت و بنا بر آمار بدست آمده از ساعت ۱۶ تا پایان بهره برداری، یک میلیون و ۲۲۹ هزار و ۸۷۴ نفر با این ناوگان جابه‌جا شدند.

وی افزود: بیشترین حجم مسافر در خط چهار با ۸۰۵ هزار و۳۷۵ نفر و کمترین آمار در خط پنج با ۳۶هزار و ۱۷۲ نفر بود.

درستی افزود: با هدف تسریع در تردد مسافران، فاصله حرکت قطارهای مترو در خط ۴ که ایستگاه‌های آن در مسیر جشن قرار داشت به ۵ دقیقه کاهش یافت.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران گفت: با توجه به استقبال مسافری، ۴۰۰ قطار فوق‌العاده نسبت به برنامه روزهای تعطیل به منظور جابه‌جایی سریع‌تر مسافران اعزام شد.

در این روز با توجه به افزایش تقاضای سفر، سرفاصله حرکت قطارها در خط یک به ۵ دقیقه، در خط ۲ به ۶ دقیقه ، خط۳ به ۷ دقیقه، خط ۵ به ۲۰ دقیقه و در خط ۶ و ۷ به ۱۲ دقیقه کاهش داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس