پیام تسلیت فرمانده کل سپاه در پی درگذشت والده شهید دقایقی

سرلشکر حسین سلامی در پیامی درگذشت مرحومه «حاجیه خانم نصرت همراهی» والده سردار سرلشکر پاسدار شهید «اسماعیل دقایقی» فرمانده لشکر ۹ بدر در دفاع مقدس را تسلیت گفت.

به گزارش مشرق، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت مرحومه «حاجیه خانم نصرت همراهی» والده سردار سرلشکر پاسدار شهید «اسماعیل دقایقی» فرمانده لشکر ۹ بدر در دفاع مقدس را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت بانوی مؤمنه و صالحه مرحومه «حاجیه نصرت همراهی» والده ارجمند مجاهد نستوه «سردار سرلشکر پاسدار شهید اسماعیل دقایقی» فرمانده عالی‌قدر و حماسه‌ساز لشکر ۹ بدر در دفاع مقدس، موجب تأثر و تألم فراوان گردید.

تردیدی نیست تلاش‌های مؤمنانه و فاطمی آن مادر گرانقدر در تربیت فرزندی مجاهد و پاسداری در تراز انقلاب اسلامی چون شهید اسماعیل عزیز که بنیانگذار سپاه بدر و کاشتن بذر نهال مقاومت اسلامی عراق را در تاریخ امت اسلامی رقم زد، ذخیره‌ای گران‌سنگ برای بهره‌بندی او از شفاعت شفیعه محشر زهرای مرضیه (س) در روز عقبی خواهد بود.

اینجانب فقدان آن بانوی پرهیزکار و مکرمه را به خاندان معظم دقایقی تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن فقیده سعیده رحمت و رضوان الهی و همجواری با حضرت صدیقه کبری سلام‌الله علیها و فرزند شهیدش و برای بازماندگان معزز، صبر جمیل و اجر جزیل توأم با پاداش صابرین طلب می‌کنم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس