جزئیات برنامه‌های مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر در تهران

مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر جمعه ۱۶ تیرماه از ساعت ۱۸ تا ۲۲ برگزار می‌شود. در این جشن خیابانی بناست ۴ استیج بزرگ در میدان‌های امام حسین(ع)، فردوسی و انقلاب و میدان آزادی برپا شود.

به گزارش مشرق، مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر جمعه ۱۶ تیرماه از ساعت ۱۸ تا ۲۲ برگزار می‌شود. در این جشن خیابانی بناست ۴ استیج بزرگ در میدان‌های امام حسین(ع)، فردوسی و انقلاب و میدان آزادی برپا شود. البته پیش‌تر ستاد مردمی برگزاری غدیر چهارراه بهبودی را محل برپایی استیج اعلام کرده بود که این استیج به میدان آزادی منتقل شد. مراسم به صورت رسمی از ساعت ۱۸ آغاز می‌شود اما این استیج‌ها از ساعت ۱۷ کار خود را آغاز می‌کنند.

بناست در این مهمانی، ۱۳۰۰ موکب مردمی خدمات مختلف پذیرایی و فرهنگی به عاشقان علی ابن ابیطالب(ع) ارائه کنند. البته روز گذشته ساسان زارع دبیر ستاد مردمی برگزاری «مهمونی ۱۰ کیلومتری» از ثبت‌نام ۲۳۰۰ موکب خبرداد که احتمال افزایش موکب‌ها هم می‌رود. همچنین ۶۰ استیج مردمی هم بناست برگزار شود.

جمع‌آوری اسباب‌بازی برای کودکان محروم در میدان امام حسین(ع)

در استیج طراحی شده در میدان امام حسین(ع) برنامه‌ جمع‌آوری هدیه اسباب‌بازی اجرایی خواهد شد. اجرای طنز، اجرای سرود «جانم علی»، اجرای احسان یاسین و علی‌اکبر قلیچ، مداحی و سرودخوانی محمد اسدالهی و علی‌اکبر حائری و سید محمدرضا نوشه‌ور، سخنرانی حجت‌الاسلام مهدی حسن‌آبادی، برپایی نماز جماعت، اجرای نمایش، شعرخوانی حمیدرضا برقعی، نورافشانی و بازنمایی واقعه غدیر در قالب نمایش از دیگر برنامه‌های برنامه‌ریزی شده برای جشن در میدان امام حسین(ع) است. بناست در این استیج محمدحسین پویانفر و رضا هلالی نماهنگ «هدیه اسباب‌بازی» را اجرا کنند. اختتامیه پویش «عزیزم حسین ۲» آخرین برنامه پیش‌بینی شده در میدان امام حسین(ع) است.

همخوانی نماهنگ هدیه اسباب بازی در جشن ده‌ کیلومتری

دومین استیج بزرگ طراحی شده در میدان فردوسی خواهد بود. بازنمایی واقعه غدیر، نورافشانی، برگزاری جشن ویژه کودکان از دیگر برنامه‌های این استیج است.

برنامه‌های ویژه کودک در میدان انقلاب و چهارراه بهبودی

در میدان انقلاب اسلامی بناست ویژه کودکان با حضور عروسک‌های برنامه‌های تلویزیونی تا قبل از غروب برنامه‌هایی اجرا شود. بعد از ساعت ۱۹ هم بناست برنامه‌های مداحی و نورافشانی در این میدان برگزار شود.

چهارمین استیج بزرگ این مهمانی در میدان آزادی برپا خواهد شد. در این مکان هم با حضور عوامل برنامه رنگین‌کمان شبکه ۵ سیما و برنامه بچه مسلمون شبکه قرآن برنامه‌های شاد و ویژه‌ای برای کودکان برگزار شود. در این استیج بناست حجت‌الاسلام علی سرلک سخنرانی و محمدحسین پویانفر، رضا هلالی، محمد فصولی، سید محمدرضا نوشه‌ور، علی‌اکبر حائری و امین قدیم مداحی و سرودخوانی داشته باشند.

برپایی شهربازی ۱۰ کیلومتری

از میدان امام حسین(ع) تا میدان آزادی بناست شهربازی ۱۰ کیلومتری برای بچه‌ها برپا شود تا ساعت خوشی برای این نسل در بزرگترین عید مسلمانان فراهم شود.

همچنین در ۱۰۰ نقطه از این مسیر ۱۰ کیلومتری نیز برنامه نورافشانی اجرا خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس