به گزارش مشرق، کانال تلگرامی پارسینTV، ویدئویی از بحث شبکه های ضد ایرانی بر سر عضویت ایران در سازمان همکاری شانگهای منتشر کرد.

این ویدئو اعتراف شبکه‌های ضد ایرانی به اهمیت بالای عضویت دائم ایران در سازمان همکاری شانگهای و تاکید آن ها بر تغییر نظم جهانی را به تصویر کشیده است.

محمد قاعدی، استاد علوم سیاسی و روابط بین الملل با حضور در یکی از برنامه های ایران اینترنشنال درباره عضویت ایران در سازمان همکاری شانگهای، ضمن بر شمردن محاسن این سازمان گفت که؛ این سازمان با حذف دلار می تواند نتایج مثبتی را برای ایران داشته باشد.

از سوی دیگر رئیس دانشکده هنر، علوم و آموزش دانشگاه علم و فناوری میزوری نیز در مصاحبه خود با شبکه بی بی سی فارسی معتقد است که همکاری با سازمان شانگهای می تواند سبب گسترش راه های ارتباطی آبی ایران شود و ...

رسانه‌هایی که مأموریت دارند ایران را منزوی نشان دهند، این بار نتوانستند پروژه تخریب و سیاه نمایی بسازند و مجبور به نمایش اقتدار و نفوذ ایران شدند!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    0 1
    همین اجلاس هم ایران ازبرکات برجام داره که باچین وروسیه توافق میکنن
  • سید IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    1 0
    ناامیدی بهائیان حرامی، مزدور، منحوس، خبیث و نجس شاعل در رسانه های شیاطین لندنی از تضعیف جمهوری اسلامی ایران بسیار مسرت بخش و شوق انگیز و شعف آور است!!!
  • IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    0 0
    وقت ساخت ایران قوی است ایران هاب انرژی و مرکز ترانزیت جهان (کریدورهای ریلی دریایی جاده ای) علی‌رغم موقعیت ویژه ژئوپولیتیک، ایران نتوانسته‌است از جایگاه ویژه خود برای اتصال مسیرهای ترانزیتی شرق و غرب(جاده ابریشم اهنی) و شمال و جنوب استفاده کند و رقبای منطقه‌ای ایران، به سرعت در حال طراحی مسیر‌هایی هستند که ایران را دور می‌زند جهان منتظر ما نخواهدماند تاکی کم کاری .دورزدن تحریم ها_ رونق اقتصادی _ رونق گردشگری _ جلوگیری از خام فروشی _ فسادزدایی گمرک _ اشتغال زایی و ...
  • IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    0 1
    همه ي گرگ ها دوست ايرانن ما گوسفنديم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس