صدور کیفرخواست متهمان پرونده سرقت بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه

دادستان کرمانشاه از صدور کیفرخواست متهمان پرونده سرقت بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه خبر داد.

به گزارش مشرق، شهرام کرمی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به ماجرای سرقت سرب‌های دیوار اتاق رادیوتراپی بیمارستان امام رضا (ع)، اظهار کرد: با توجه به حساسیت موضوع و به منظور جلوگیری از اطاله دادرسی در کمتر از ۲ ماه به این پرونده رسیدگی شد.

وی به دستگیری سارقین و مالخرای این پرونده اشاره کرد و افزود: همچنین مدیران مرتبط با موضوع در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به دادسرا احضار و برای آنها قرار تأمین صادر و منجر به محکومیت تعدادی از آنها شد.

دادستان کرمانشاه با بیان اینکه در این پرونده یک هزار و ۵۰۰ قطعه سرب اتاق رادیوتراپی بیمارستان امام رضا (ع) شهر کرمانشاه به ارزش پنج میلیارد تومان طی چهار ماه به سرقت رفته، گفت: جمعاً برای هشت نفر در این پرونده قرار جلب دادرسی صادر شد.

کرمی تاکید کرد: در پرونده سرقت از بیمارستان امام رضا (ع) برای سه سارق و چهار مالخر حکم و رئیس حراست به دلیل ترک فعل و عدم نظارت منجر به سرقت قرار جلب به دادرسی صادر شد.

دادستان کرمانشاه خاطرنشان کرد: همچنین برای مدیر بیمارستان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی حکم تعلیق تعقیب به مدت یکسال صادر و رئیس بیمارستان هم منع تعقیب خورد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه دستگاه قضائی نسبت به جرم و یا ترک فعل مماشات نمی‌کند، گفت: دستگاه قضائی با اقتدار با هرگونه تخلفی برخورد قانونی خواهد کرد.

مدعی العموم استان کرمانشاه در پایان از ورود با اقتدار مسئولین دادسرا و به ویژه بازپرس این پرونده تشکر کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    0 0
    فقط اعدام به دلیل افساد فی الارض با زمینه‌سازی نشر مواد رادیواکتیو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس