کد خبر 1505466
تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۷
پاسخ جالب مدیر تراکتور به شایعه خرید بیرانوند

رضا کرمانشاهی، مدیر اجرایی باشگاه تراکتور به شایعه انتقال بیرانوند به این تیم .اکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال تراکتور به تازگی اردوی تدارکاتی خود را به کشور ترکیه انتقال داده و در حال تمرین آماده‌سازی در این کشور است. روز گذشته همچنین یک بازیکن اسپانیایی که گفته می‌شد استقلال نیز به دنبال آن است راهی این کشور شد تا به جمع شاگردان خمس اضافه شود. این در حالی است که شنیده می‌شد این باشگاه تبریزی نیز به جمع مشتریان بیرانوند اضافه شده و قرار است پورحمیدی بعد از این انتقال راهی تهران شده و با استقلال قرارداد ببندند.

رضا کرمانشاهی، مدیر اجرایی باشگاه تراکتور در گفت‌وگویی درباره شایعه درخواست برای حضور علیرضا بیرانوند در تراکتور و آزادسازی پورحمیدی به‌منظور حضور در استقلال اظهار داشت: «این موضوع اصلا صحت ندارد. شب گذشته، هم با آقای زنوزی هم با آقای نصیرزاده صحبت کردم و اصلا هیچ‌کدام راغب نبودند و اصلا چنین بحثی به هیچ عنوان مطرح نبوده است. ابدا این مسائلی که گفتید صحت ندارد و در ذهن‌شان همچنین مباحثی چه درباره بیرانوند و چه پورحمیدی نمی‌گنجد.»

بیشتر بخوانید:

های‌جک گزینه‌های استقلال و روزهای سخت نکونام

وی درباره آخرین وضعیت تمرینات تیم تبریزی که اردوی خود را در ترکیه سپری می‌کند، گفت: «وضعیت تیم عالی است. بازیکنان خوبی را جذب کردیم که به کارمان می‌آیند. آقای زنوزی با تمام مشکلات و دغدغه‌های کاری که دارد امسال برای تیم سنگ تمام گذاشته است. ایشان اولویت اصلی خود را روی تراکتور گذاشته‌اند. همراه با نصیرزاده تیم مدیریتی خوبی داریم و بازیکنان مناسبی را هم تا الان جذب کرده‌ایم. قرار است یکی دو مهاجم داخلی و خارجی تا یکی دو روز آینده به اردوی ما در ترکیه اضافه شوند تا تیم به این ترتیب تکمیل شود.»

مدیر اجرایی تراکتور درخصوص اضافه شدن آلوارو خیمنس اسپانیایی به این تیم گفت: «این بازیکن را هم با نظر آقای خمس جذب کردیم. این بازیکن از ابتدا هم در لیست سرمربی ما بود و با ضرب‌الاجلی که تعیین شد موفق شدیم تا این بازیکن را جذب کنیم. الان هم او در اردوی ترکیه تست‌های پزشکی را پشت سر می‌گذارد و به‌زودی با او قرارداد رسمی امضا خواهیم کرد.»

کرمانشاهی درباره پیشنهاد لاکرونیا به خمس گفت: «اتفاقا این موضوع را از وی سوال کردم که خمس در پاسخ به من گفت ما با مالک این باشگاه با هم دوست هستیم و فقط آمدن وی به باشگاه را تبریک گفتم. پای پیشنهادی در میان نبوده و فقط صحبت‌های ما به همین موضوع ختم شده است. اصلا بحث پیشنهاد یا حضور من در تیم اسپانیایی مطرح نشد.»

وی درباره اینکه آیا تراکتور سقف بودجه را رعایت خواهد کرد گفت: «هر چیزی که سازمان لیگ گفته است را رعایت می‌کنیم. مدیرعامل ما خودش عضو هیات‌رئیسه سازمان لیگ است و کاری نمی‌کنیم که مقررات را نقض کرده و آن را زیر سوال ببریم.»

منبع: روزنامه فرهیختگان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عبدالع IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    2 0
    این شایعات را عوامل بیراگند پخش میکنند تا بازار گرمی برای خودشان ایجاد کنند غافل از اینکه در آن خواهندسوخت
    • IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
      0 0
      براتون متاسفیم بااین لحن نازیبا!؟انسانها درهرشرایطی بایدعفت کلام داشته باشندوتعصب بیجابد آست//

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس