نیروهای مقاومت در جنین: عهده بسته‌ایم تا آخرین نفس با دشمن بجنگیم

شبکه «المیادین» با اشاره به اینکه نیروهای مقاومت فلسطین به‌رغم حملات گسترده دشمن به اردوگاه جنین، همچنان کنترل میدان را به دست دارند، خبر داد رزمندگان با یکدیگر عهد بسته‌اند تا آخرین نفس با دشمن بجنگند.

به گزارش مشرق، همزمان با تداوم حملات رژیم صهیونیستی به شهر جنین در شمال کرانه باختری، شبکه «المیادین» جدیدترین اخبار درباره حملات رژیم صهیونیستی و وضعیت نیروهای مقاومت را گزارش داد.

تجاوز گسترده و همه‌جانبه رژیم صهیونیستی از بامداد روز دوشنبه (۳ جولای) آغاز شده و همچنان ادامه دارد. تجاوزی که علاوه بر ویرانگری بی‌سابقه در جنین و اسارت ۱۲۰ فلسطینی، موجب شهادت ۱۰ نفر و جراحت ۱۰۰ تن دیگر شده که حال ۲۰ نفر از آن‌ها وخیم گزارش شده است.

المیادین، ظهر امروز (سه‌شنبه)، خبر داد به‌رغم آنکه اردوگاه جنین کاملا تحت محاصره قرار دارد و گلوله‌باران این اردوگاه متوقف نشده، اما نیروهای مقاومت کنترل میدان نبرد را به دست دارند.

این شبکه اضافه کرد دشمن از روز گذشته همزمان با بمباران شدید، ده‌ها بار سعی کرد نیروهای ویژه خود را به مرکز اردوگاه جنین بفرستد، اما تمام این تلاش‌ها ناموفق بود و خسارات سنگینی به نیروهای مهاجم وارد شد.

طبق این گزارش، روحیه و ذخایر تسلیحاتی رزمندگان مقاومت همچنان در وضعیت مناسبی قرار دارد و آن‌ها طبق نقشه‌ای عمل می‌کنند که در آن تفاوت قدرت تسلیحاتی دشمن و نیروهای موجود در اردوگاه در نظر گرفته شده است.

المیادین همچنین اشاره کرد اهالی اردوگاه به‌رغم درگیری از آنجا خارج نشده‌اند و مُصر هستند به نیروهای مقاومت کمک کنند و به‌ هر قیمتی که شده در کنار آن‌ها باشند.

این شبکه در پایان نوشت: «رزمندگان با یکدیگر عهد بسته‌اند تا آخرین نفس بجنگند و تصمیم گرفته‌اند تا پایان در نبرد باشند.»

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
    5 1
    هرغلطی میخوایین بکنین دست ازسرایران بردارین بدترازصهیونیستا گیرمابه بهانه شما افتاده رباخورای نجومی بگیرمزوراعتراض سرکوب کن زالوصفت که سه دهه جوا نبیکاروپیری ومجردیمون تودنیارکوردزده مملکتمون یتیم وول رها شده مسلحتون هم که کردیم دیگه ولمون کنین
  • IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
    0 0
    مسلمانها و مردم جهان به هوش باشند ، صهیونیست ها ی ملعون دارن تو این شلوغ کاری سوئدی ها ،و فرانسوی ها منطقه کرانه باختری را شخم میزنند و مردم مظلوم را دارن شهید میکنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس