با یک میلیون پیام از خواب بیدار شدم/ از حضور مسی در میامی تعجب نکردم

دیوید بکهام توضیح داد که چرا اینتر میامی لیونل مسی را به خدمت گرفت و چگونه این انتقال خیره کننده منجر به دریافت یک میلیون پیام شد.

به گزارش مشرق، تارنمای گل نوشت: برنده هفت توپ طلا پس از عدم تمدید با پاری‌سن‌ژرمن دنیای فوتبال را شگفت‌زده کرد. این فوق ستاره آرژانتینی در مرحله‌ای می‌خواست به بارسلونا بازگردد که پیشنهادات هنگفتی از خاورمیانه و یکی از تیم‌های عربی داشت اما این بازیکن ۳۶ ساله اکنون رویای خود را در آمریکا دنبال می‌کند.

دیوید بکهام اسطوره منچستریونایتد زمانی که با مسی به توافق رسید درباره تصمیم مسی بر این نقل مکان به آمریکا صحبت کرد.

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال انگلیس در این زمینه گفت: یکی دو هفته پیش، با حداقل یک میلیون پیام از خواب بیدار شدم. داشتم فکر می‌کردم، چه اتفاقی افتاده است؟ من معمولا این تعداد پیام دریافت نمی‌کنم. ناگهان متوجه شدم که لئو از پاریس بیرون آمده و اعلام کرده که به میامی می‌آید. بدیهی است که برای من تعجب‌آور نبود.

با یک میلیون پیام از خواب بیدار شدم/ از حضور مسی در میامی تعجب نکردم

بکهام ادامه داد: همیشه گفته‌ام که اگر این فرصت را داشتم تا بهترین بازیکنان را در هر زمانی از دوران حرفه‌ای آنها به اینتر میامی بیاورم، این کار را انجام می‌دادم. من همیشه این قول را به هوادارانمان داده‌ام.

مالک باشگاه اینترمیامی یادآور شد: وقتی می‌شنوم که یکی از بهترین بازیکنان می‌خواهد برای تیم ما بازی کند، بزرگ‌ترین لحظه زندگیم بود. او همه چیز را در فوتبال برده است و هنوز هم بازیکن بزرگ و جوانی است و همچنان همان کاری که می‌خواهد انجام می‌دهد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس