کد خبر 1504681
تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۵
افشای جزئیات قرارداد مسی از زبان مالک اینترمیامی؛ لئو مثل بکام سهامدار می‌شود

یکی از مالکان باشگاه اینترمیامی آمریکا درباره روند جذب فوق ستاره تیم ملی آرژانتین و بخشی از جزئیات قرارداد وی توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش مشرق، لیونل مسی، فوق ستاره سابق باشگاه پاری‌سن‌ژرمن و تیم ملی آرژانتین که همواره سوژه محافل فوتبالی بوده، با خبر رد پیشنهاد هنگفت باشگاه الهلال عربستان و امضای قرارداد با اینترمیامی، باردیگر به تیتر یک رسانه‌های ورزشی بدل شد.

کاپیتان تیم ملی آرژانتین که اواخر پارسال به همراه آلبی سلسته جام جهانی ۲۰۲۲ را در قطر بالای سر برد، از آخر جولای و پس از اتمام قراردادش با پی‌اس‌جی به طور رسمی پیراهن اینترمیامی را برتن خواهد کرد.

خورخه ماس، یکی از مالکان این باشگاه آمریکایی مستقر در ایالت فلوریدا، توضیحاتی را درباره نحوه انتقال مسی و چگونگی تحقق آن مطرح کرد.

به گفته ماس، ایده پوشاندن پیراهن اینترمیامی به مسی، از مدت‌ها در سر مالکان این باشگاه بوده است.

وی گفت: در سال ۲۰۱۹ شروع به این فکر کردیم که چطور می‌توانیم او را به آمریکا بیاوریم. مسی می‌تواند لیگ برتر آمریکا موسوم به «ام‌ال‌اس» را به یکی از دو یا سه لیگ مطرح جهان بدل کند.

ماس ادامه داد: فکر می‌کنم او با فکر برجا گذاشتن ردپا و تاثیر چشمگیر می‌آید و قطعا قادر است ورای فوتبال چنین کاری را انجام دهد.

سهامدار اینترمیامی افزود: او بعد از بازنشستگی یکی از سهامداران باشگاه خواهد شد. برای مسی پس از بازنشستگی، زندگی مشابه دیوید بکام یا مایکل جردن متصور می‌شوم.

مذاکرات و قرارداد مسی

مالک باشگاه اینترمیامی اضافه کرد که قرارداد مسی حدودا بین ۵۰ تا ۶۰ میلیون دلار در سال است. وی همچنین درباره فرآیند طولانی جذب مسی نیز توضیح مختصری داد و گفت: سه سال روی آن وقت گذاشتم که یک‌سال و نیم آن بی‌وقفه و پرفشار بود.

وی ادامه داد: مکالمات زیادی با خورخه سمی (پدر لیونل مسی) داشتم. دیوید (بکام) هم با لئو حرف می‌زد، البته فقط درباره مسائل فوتبالی چون مسی در آن دوران بازیکن آزاد نبود. آخر ماه مه، این انتقال را تمام‌شده دیدم. نمی‌خواستم او را تحت فشار بگذارم. در بارسلونا، میامی، روزاریو، دوحه و ... با هم حرف زدیم و تمام طول جام جهانی را در قطر سپری کردم و بازی‌های آرژانتین را دیدم.

ماس افزود: ورود شرکت «اَپل» به قرارداد، در نهایی شدن توافق بسیار مهم بود.

تقویت اینترمیامی با ستاره‌های دیگر

مالک اینترمیامی درباره خریدهای دیگر این تیم، به سرخیو بوسکتس، ستاره سابق بارسا پرداخت و گفت: برای‌ ما اهمیت داشت که دور و بر مسی را با بازیکنانی هم‌سطح خودش پر کنیم و به همین دلیل، حدود یک سال هم با بوسکتس مذاکره کردیم.

ماس که به همراه برادرش و بکام، سه سهامدار اینترمیامی محسوب می‌شوند، همچنین اعلام کرد که «دو یا سه» خرید دیگر در راه این تیم آمریکایی بوده و تایید کرد که «مذاکراتی با جوردی آلبا هم انجام شده است.

با این حال، او درباره جذب لوئیس سوآرز و آنخل دی‌ماریا، به ترتیب ستاره تیم‌های ملی اروگوئه و آرژانتین، چندان اطمینان نداد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس