کتیبه جنین: دشمن صهیونیست مبهوت غافلگیری‌های ما خواهد شد

یکی از فرماندهان گروه مقاومتی کتیبه جنین، تاکید کرد که غافلگیری‌های زیادی برای دشمن صهیونیست دارند که آن را مبهوت خواهد کرد.

به گزارش مشرق، یکی از فرماندهان گروه مقاومت «کتیبه جنین‌» (گردان جنین) زیرمجموعه «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، در گفت‌وگو با وبگاه «فلسطین الیوم»، تصریح کرد: رزمندگان قهرمان و گروه‌های مقاومت، در حال رقم زدن شگفت انگیزترین حماسه‌ها و نمونه بارز قاطعیت، مقابله و استواری در برابر این اشغال جنایتکارانه هستند.

وی تاکید کرد: «ما هنوز غافلگیری‌های زیادی داریم که دشمن را مبهوت خواهد کرد، ارتش آن را تحقیر می‌کند. ما به نتانیاهو احمق و رهبری ارتشش می‌گوییم که هنوز شروع نکرده‌ایم».

این فرمانده مقاومت فلسطین، ضمن تقدیر از مردم مبارزه و صبور فلسطین و تمام ساکنان اردوگاه جنین که دوشادوش نیروهای مقاومت در حال نبرد با دشمن اشغالگر هستند، از همه نیروهای مقاومت و آزادگان فلسطین در سراسر کرانه باختری و اراضی اشغالی ۱۹۴۸ خواست تا در حماسه «بأس جنین» (شجاعت جنین) شرکت کنند و آن را به انتفاضه‌ای علیه دشمن غاصب تبدیل کنند.

رژیم صهیونیستی از بامداد امروز، حمله همه‌جانبه زمینی و هوایی را علیه جنین در کرانه باختری آغاز کرده است که با مقاومت شدید کتیبه جنین و سایر گروه‌های مقاومت فلسطین تحت عنوان عملیات «باس جنین» همراه شد.پایان پیام/م

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    5 3
    تو کدوم بیمارستان یا مدرسه مخفی شدین ؟؟
  • حسن IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    4 2
    سلام و درود خداوند بر مجاهدان راهش از مردم مظلوم فلسطین
  • IR ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
    0 0
    دولوغ میگی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس