کد خبر 1504971
تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰
دستگیری مامور قلابی دادسرای اوین

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک مامورنما که با مراجعه به منازل برخی از شهروندان اقدام به اخاذی از آنان کرده بود، خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ محمد معظمی گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت:شب گذشته یکی از شهرندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفته و از حضور غیر قانونی و مشکوک سه نفر با ادعای داشتن حکم جلب متهم خبر داد. در همین راستا نیز تیمی از ماموران کلانتری ۱۰۳ گاندی برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی در محدوده سیدخندان مراجعه کردند. با حضور ماموران کلانتری در محل شهروندی به گشت انتظامی مراجعه و اعلام کرد که سه مرد جوان با داشتن حکم جلب دستگیری متهم و تجهیزات نظامی وارد ساختمان محل سکونت آنها شده‌اند و اکنون یکی از مردان جوان که خود را مامور پلیس معرفی کرده بود، در یکی از واحدها حضور دارد.

وی با بیان اینکه ماموران تردد متهم را تحت کنترل قراردادند، گفت: با خروج این فرد از منزل، ماموران به وی مراجعه و این فرد را درحالی که مدعی بود مامور دادسرای زندان اوین است، دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. همچنین ادعا و سوابق این فرد نیز مورد بررسی قرار گرفت که در جریان بررسی‌های اولیه مشخص شد احکام و کارت‌های شناسایی متهم جعلی است و این فرد با سوءاستفاده از تجهیزات نظامی شهروندان را اغفال و از آنان اخاذی کرده است.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده در مقر انتظامی، گفت: متهم برای تحقیقات تکمیلی به کلانتری گاندی انتقال داده شد و در همان تحقیقات اولیه به بزه انتسابی با همکاری دو همدست متواری‌اش اعتراف کرد. او معترف شد که با شناسایی طعمه‌های خود و با جعل مدارک دستگیری متهم وارد ساختمان های مسکونی آنان شده و به بهانه چشم پوشی از دستگیری و دادن مهلت به شهروندان، از آنان اخاذی کرده‌اند.

معظمی گودرزی با بیان اینکه دستگیری سایر همدستان متهم در دستور کار قرار دارد، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس