برگزاری گردهمایی مجمع حامیان کودکان مقاومت در دانشگاه امیرکبیر

اولین گردهمایی مجمع حامیان کودکان مقاومت در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد.

به گزارش مشرق، اولین گردهمایی مجمع حامیان کودکان مقاومت که به اختصار «محکم» نامیده می‌شود؛ با حضور سردار رضا طلایی‌نیک معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی راهبردی و سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، دکتر رضا واعظی عضو هیئت علمی دانشگاه صداوسیما و برخی از مقامات فعال در جبهه مقاومت و با موضوع کودکان و زنان در جبهه مقاومت در سالن اجتماعات دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد.

سیدعباس پیغمبری دبیر مجمع حامیان کودکان مقاومت(محکم) در این گردهمایی با اشاره به اهداف و رویکرد مجمع گفت: مجمع محکم به عنوان یک سازمان مردم نهاد در راستای دفاع و حمایت از کودکان و مادران مظلوم محور مقاومت فعالیت خود را از ۲۰ اردیبهشت سال ۱۴۰۰ آغازکرد.

وی افزود: این مجمع در راستای تحقق اهداف خود، سه موضوع مهم ، فرزندان شهدای مدافعین حرم، شهدای مدافعین حرم تیپ فاطمیون و زینبیون و کودکان و مادران در سراسر قلمرو جبهه مقاومت مثل یمن، لبنان، فلسطین، سوریه و در ایران که به خاطر ظلم و سلطه رژیم صهیونیستی آسیب و زیان‌های بسیار دیده اند، را سرلوحه فعالیت خود قرار داده است و تلاش می کند تا صدای مظلومیت آنان باشد و در جهت افزایش قدرت محور مقاومت قدم‌هایی را بردارد.

سردار رضا طلایی نیک معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی راهبردی و سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز در این مراسم به ایراد سخنرانی پرداخت.
در ادامه مراسم جشن امضاء کتاب لینالونا از خانم کلر ژوبرت فرانسوی انجام شد که به موضوع حجاب و کودکان مرتبط است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، همچنین در این برنامه نوجوانان مجمع محکم برنامه هایی را همچون گروه سرود، نمایش تاتر و شعر را اجرا کردند و در پایان از لوگوی «مُحکم» رونمایی شد و از تعدادی از نوجوانان فعال در مجمع محکم نیز تقدیر به عمل آمد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس