راهیان نور

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: گسترش برنامه‌های راهیان نور و راهیان پیشرفت و راهبرد ارزان‌سازی آن‌ها دو راهبرد مهم سازمان بسیج مستضعفین در سال جاری است.

به گزارش مشرق، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز (یکشنبه) در همایش «تجلی اخلاص» ویژه تجلیل از دست‌اندرکاران راهیان نور با اشاره به واقعه عظیم «غدیر» گفت: از زمانی که واقعه غدیر خم رخ داد تا وفات پیامبر ۷۰ روز سپری شد و این در شرایطی بود که چنانچه حاضران در این اتفاق بزرگ آن را به درستی روایت می‌کردند، ما شاهد حوادث ناگوار بعدی آن مانند به شهادت رسیدن حضرت علی (ع) و حادثه عاشورا نبودیم و مسیر تاریخ هم این‌گونه سپری نمی‌شد.

وی ادامه داد: پیامبر اعظم (ص) در واقعه غدیر خم راه رسیدن به نور را به امت اسلامی نشان دادند؛ اما تحریف این واقعه باعث شد تا مسیر تاریخ به گونه دیگری رقم‌ بخورد. بنابراین برای اینکه وقایع دفاع مقدس، مانند واقعه غدیر خم دچار تحریف نشود، می‌بایست راهیان نور شکل بگیرد و تداوم یابد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: انقلاب اسلامی به‌عنوان عصر جدیدی از اسلام و به‌منظور برقراری صلح، سعادت و آزادی با حوادثی روبه‌رو شد که یکی از آن‌ها دفاع مقدس است.

وی افزود: با برگزاری راهیان نور و راهیان پیشرفت و آبادانی باید حقایق را به نسل جدید و آینده‌ساز کشور منتقل و آگاهی‌بخشی کنیم؛ زیرا این تجربه‌ها بخشی از تاریخ ملت ایران است.

سردار سلیمانی با تأکید بر لزوم استفاده صحیح از فناوری راهیان نور عنوان کرد: بر این اساس، امسال گسترش برنامه‌های راهیان نور و راهیان پیشرفت و راهبرد ارزان‌سازی آن‌ها به‌عنوان دو راهبرد مهم سازمان بسیج مستضعفین تعیین شده است که با تمامی ارگان‌ها در این زمینه همکاری خواهیم کرد و در استان‌های میزبان هم زیرساخت‌های قوی‌تری ایجاد خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس