ماجرای جذب دروازه‌بان برای استقلال/ گلر اسپانیایی، کروات یا حسینی؛ کدامیک گزینه نکونام هستند؟

 در روزهای اخیر شایعاتی پیرامون پیشنهاد باشگاه استقلال به رادوشویچ منتشر شده است.

به گزارش مشرق، برخی گمان می‌کنند، چون استقلال نتوانسته با دروازه‌بان خارجی مورد نظر خود به توافق برسد، سراغ دروازه‌بان سابق پرسپولیس خواهد رفت، اما مسئولان باشگاه استقلال این خبر را تکذیب کردند.

با این حال گفته می‌شود یک دروازه‌بان اسپانیایی که نکونام فیلم بازی‌هایش را دیده در روزهای آتی به استقلال ملحق خواهد شد. رقم درخواستی این دروازه‌بان از باشگاه استقلال نزدیک به ۶۰۰ هزار دلار است و نکونام از مدیران این باشگاه خواسته نسبت به فراهم کردن بودجه لازم برای جذب گلر اسپانیایی اقداماتی انجام دهند.

تاکنون بودجه لازم برای جذب این گزینه فراهم نشده و از طرفی وضعیت سیدحسین حسینی نیز با استقلال نامعلوم است و این دروازه‌بان هنوز قراردادی با تیم جدید به طور رسمی منعقد نکرده است. مسأله انتخاب دروازه‌بان در استقلال این روزها بسیار پیچیده شده و روشن نیست که نکونام چه برنامه‌ای برای این پست دارد.

باید دید تا آخر آیا سرمربی استقلال از دروازه‌بان این تیم رونمایی خواهد کرد تا تمام گمانه‌زنی‌ها پیرامون اینکه چه کسی نفر اول پست دروازه‌بانی استقلال در فصل جدید است، به پایان برسد یا خیر؟! آیا گلر یک استقلال در فصل جدید خارجی است یا ایرانی؟

منبع: روزنامه ایران ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حامد IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
    0 0
    هر کسی به جز سید حسین حسینی عامل پنجاه درصد باخت های استقلال در فصل قبل روی اشتباهات حسینی و ترس از شوت و دو ضرب دفع کردن توپ بودش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس