کد خبر 1504469
تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۵
قایدی از استقلال رفتنی شد؟

باتوجه به خرید جدید باشگاه استقلال و بالا بودن مبلغ رضایت‌نامه ستاره بوشهری این تیم، به نظر می‌رسد شماره ۱۰ آبی‌ها از جمع این تیم جدا می‌شود.

به گزارش مشرق، باشگاه استقلال به صورت رسمی از مهرداد محمدی به عنوان اولین خرید تابستانی خود رونمایی کرد.

همچنین باتوجه به تامین منابع مالی برای پرداخت مبلغ رضایت‌نامه محمد محبی، به نظر می‌رسد این بازیکن نیز فصل آینده هم با پیراهن استقلال در لیگ برتر حاضر شود.

حال با توجه به اینکه محمدی و محبی هم‌پست مهدی قایدی هستند و در پست وینگر بازی می‌کنند، ظاهرا شرایط برای ماندن ستاره بوشهری در استقلال دشوار شده است.

از طرفی مبلغ بالای دریافت رضایت‌نامه این بازیکن و همچنین مبلغ درخواستی او برای فصل آینده نیز عامل مهم دیگری است که می‌تواند مانع ادامه حضور وی در استقلال شود.

حالا باید منتظر ماند و دید که آیا باشگاه استقلال سرانجام می‌تواند منابع مالی برای پرداخت مبلغ رضایت‌نامه قایدی را از الشباب الاهلی امارات فراهم کند یا با خرید محمدی این بازیکن جایگزین وی در ترکیب استقلال می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DK ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
    0 0
    این همه پول یتیم و فقیر شهرستانی را صرف تفریح بخشی از تهرانی‌‌ها کردند در کدام وجدان مورد قبول هست، تیمهای تهران و اصفهان چه تاجی بر سر مردم زدند که ایندهمر پول میگیرند
  • IR ۰۷:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
    0 0
    فصل بعد درلیگ برتر حتما استقلال از لیگ حذف وبه لیگ دسته یک سقوط میکنه
  • IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
    0 0
    گل زن برتر لیگ‌رو از دست میدن بعد میدون دنبالدیکی مثل محمدی. عزیز در حال حاضر بهترین بازیکن ایران قائدی هست مگه چند تاداز اینا توی لیگ داریم. بقران اگر توی پرسپولیس بود محال بود انقدر راحت تز دستش بدن. اونا آرزوی چنین بازیکنی را دارن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس