کد خبر 1504355
تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲
دلخوری شدید نکونام از انتشار اخبار ریز و درشت استقلال

درز اخبار نقل و انتقالاتی استقلال، نارضایتی شدید سرمربی این تیم را به دنبال داشته است.

به گزارش مشرق، باشگاه استقلال طی چند روز گذشته درگیر فعالیت‌های نقل و انتقالاتی بود که این درگیری‌ها همچنان ادامه دارد و به قوت خودش باقیست.

علیرغم تلاش‌های بی وقفه نکونام و تیم همراه او برای بستن هر چه بهتر تیم، برخی اتفاقات نارضایتی سرمربی جدید استقلال را درپی داشته است.

یکی از این موضوعات، درز اخبار نقل و انتقلاتی تیم در فضای مجازی است. در حالیکه تلاش می شود کارهای نقل و انتقالاتی در سکوت کامل پیش برود اما به سادگی تمام اخبار تیم و باشگاه استقلال در رسانه‌ها به ویژه فضای مجازی منتشر می شود و این موضوع برای نکونام قابل هضم نیست.

او در باشگاه فولاد خوزستان تاکید زیادی روی حفظ حریم و اخبار تیم داشت اما حالا در تیمی شروع به کار کرده که همه از اخبار آن مطلع هستند! این موضوع در روزهای گذشته باعث دلخوری شدید نکونام شده و گویا حتی از مسئولان استقلال درخواست کرده تا فکری به حال این موضوع کنند. این در حالیست که باشگاه پرسپولیس چنین شرایطی را ندارد و با آرامش به کار خودش ادامه می‌دهد.

سرمربی آبی ها معتقد است عدم رعایت حفظ اسرار تیم و باشگاه، تمرکز کادرفنی برای برنامه ریزی و آماده سازی تیم را به هم می‌زند و حتی می‌تواند منجر به خراب شدن مذاکرات و عدم جذب بازیکن یا بازیکنان مدنظر شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس