چرا مسافران پرواز تهران - کرمان بدون چمدان‌ به مقصد رسیدند؟

هواپیمایی آتا اعلام‌کرد: در پرواز شماره ۵۶۶۱ تهران به کرمان بدلیل دمای بالای هوا و برای حصول اطمینان کامل از ایمنی پرواز و سلامت مسافران، خلبان پرواز تصمیم به کاهش وزن هواپیما گرفته است.

به گزارش مشرق، هواپیمایی آتا در این اطلاعیه ضمن عذرخواهی از مسافران پرواز شماره ۵۶۶۱ تهران - کرمان درباره چرایی تخلیه بار مسافران این پرواز اعلام کرد: با آغاز فصل تابستان و افزایش دما، شاخص‌های مربوط به ایمنی پرواز نیز دستخوش تغییر شده و گاه شرکت‌ های هواپیمایی علی‌رغم زیان مالی گسترده ناشی از تاخیر و ابطال پرواز به دلیل احتمال بروز برخی مشکلات برای موتور هواپیما در دمای بالا و رعایت اصول ایمنی و سلامت مسافران ناگزیر به لغو یا انجام با تاخیر پروازها و نیز اعمال برخی محدودیت‌ها در وزن هواپیما(تعداد مسافران، میزان بار و سوخت) هستند.

در این اطلاعیه تصریح شده است: در پرواز شماره ۵۶۶۱ تهران به کرمان بدلیل دمای بالای هوا و برای حصول اطمینان کامل از ایمنی پرواز و سلامت مسافران، خلبان پرواز تصمیم به کاهش وزن هواپیما گرفته است.

هواپیمایی آتا افزود: بار مسافران از طریق پرواز شماره ۱۰۶۷ هواپیمایی ماهان به کرمان ارسال شده و در نشانی‌های اعلام شده توسط مسافران تحویل خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • GB ۰۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۸
    3 0
    باز مسافران شکر خدا بکنند که سالم رسیده اند مال دنیا مهم نیست از قوه قضایی بپرسن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس