تاخیر هواپیمای کاسپین مسافران سه پرواز کرمان را ساعت‌ها معطل کرد

تاخیر در ورود یک فروند هواپیما از شرکت هواپیمایی کاسپین باعث تاخیر در سه پرواز دیگر و معطلی چندین ساعته صدها مسافر این پروازها شد.

به گزارش مشرق، برخی از مردم به علت تاخیر چند ساعته پروازهای کرمان به تهران و مشهد انتقاداتی داشتند که مسئولان اداره کل فرودگاه های استان کرمان به آن پاسخ دادند.

مدیر روابط عمومی اداره کل فرودگاه های استان کرمان شامگاه چهارشنبه افزود: پرواز کرمان به مشهد شماره ۶۹۱۱ شرکت هواپیمایی کاسپین از نوع MD باید ۱۲:۴۰ دقیقه ظهر امروز فرودگاه کرمان را ترک می کرد اما ساعت ۱۵:۴۶ دقیقه پرواز کرد و این پرواز سه ساعت و ۴۶ دقیقه تاخیر داشت.

علیرضا مجیدی اظهار داشت: همچنین این هواپیما قرار بود ساعت ۱۶ عصر امروز از مشهد به کرمان پرواز می کرد اما ساعت ۲۱:۳۲ دقیقه به مقصد رسیده که این پرواز هم پنج ساعت و ۳۲ دقیقه تاخیر داشته است.

وی عنوان کرد: همچنین پرواز ۶۹۱۱ از کرمان دوباره باید ساعت ۱۷ به سمت تهران پرواز می‌کرده که این پرواز هنوز اعلام نشده است و مسافران در سالن معطل هستند.

مجیدی با بیان اینکه این هواپیما نقص فنی نداشته و علت تاخیر در ورود این هواپیما بوده است تصریح کرد: شرکت هواپیمایی باید پاسخگوی ضرر و زیان مسافران باشد.

مسافران پرواز ساعت ۱۷ کرمان به تهران تا لحظاتی پیش در فرودگاه کرمان معطل بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس