کد خبر 1503672
تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۲ - ۰۲:۳۹
محبی: ماندنم در استقلال دست خودم نیست/ خوشحالم که هم درس خواندم و هم بازیکن تیم ملی شدم

محمد محبی مهاجم ملی پوش استقلال پیرامون شرایط و آینده‌اش در جمع آبی‌پوشان در یک مدرسه فوتبال در زادگاهش بوشهر صحبت کرد.

به گزارش مشرق، محمد محبی از جمله فوتبالیست‌هایی است که داخل زمین سعی می‌کند کمترین حاشیه را داشته باشد و حواس خود را معطوف به متن فوتبال کند. دقیقاً به همین خاطر است که پس از عدم حضورش در لیست تیم ملی برای سفر به جام جهانی، ناامید نشد و آنقدر تلاش کرد که پس از روی کار آمدن امیر قلعه‌نویی دوباره به جمع ملی‌پوشان فراخوانده شد.

محمد که این روزها از بابت ماندن در استقلال یا بازگشت به فوتبال اروپا دچار بلاتکلیفی شده سه شنبه شب با حضور در مدرسه فوتبال نیک اندیشان شهر بوشهر با شاگردان و مربیان این مدرسه فوتبال بازی کرد و برای آنها حرف زد.

محبی به این بچه‌ها سفارش جدی برای ادامه تحصیل خودشان کرد و گفت: ورزش خیلی خوب است و سلامتی نعمت بسیار بزرگی است که با ورزش حفظ می‌شود اما در کنار ورزش کردن هرگز درس خواندن را فراموش نکنید. می‌توانید در کنار فوتبالیست شدن، تحصیلات دانشگاهی هم داشته باشید. یک فوتبالیست تحصیل کرده قطعاً موفق‌تر خواهد شد. من خودم خیلی خوشحالم که هم توانستم فوتبال بازی کنم، هم در تیم ملی سرباز کشورم باشم و هم اینکه درسم را ادامه دادم. در کنار این دو مسئله یک نکته بسیار مهم دیگر را هم به شما بگویم. بچه‌ها، قدر خودتان و پدر و مادرتان را بدانید. پدر و مادر جواهراتی هستند که نظیر آنها پیدا نمی‌شود. من خودم بچه بوشهر هستم و با شرایط فوتبال در اینجا و وضعیت و امکانات آن کاملاً آشنایی دارم. بوشهر مهد استعداد است و شما اگر به حرف مربیان و والدین خود گوش بدهید و قدم به قدم پیشرفت کنید، قطعاً خواهید توانست در آینده نزدیک فوتبالیست‌های بزرگی برای این استان یا حتی مملکت خودمان بشوید.

محبی که در کمال فروتنی تا انتهای تمرین بچه‌های این مدرسه فوتبال در آنجا ماند و پا به پای آنها تمرین کرد، در مواجهه با انبوه سوالات کودکانی که از او پیرامون ماندنش در استقلال یا بازگشت به فوتبال اروپا می‌پرسیدند گفت: من برای استقلال بازی کردم و با تمام وجود در خدمت این تیم بودم. خیلی دلم می‌خواهد شادی هواداران عزیز استقلال را ببینم اما واقعیت امر این است که در رابطه با استقلال همه چیز به طور کامل دست من نیست و باید دید مذاکرات با باشگاه سانتا کلارا به کجا می‌رسد. به هر حال فوتبال حرفه‌ای قواعد خاص خود را دارد.

وقتی تمرین تمام شد و همه به سمت رختکن در حرکت بودند، فوتبالیست‌های کوچولو و مربیان آنها با ابراز خوشحالی فراوان از حضور محمد محبی تاکید داشتند این ملی‌پوش بدون هیچ تکبری در کنارشان قرار گرفت و خیلی خاکی و محترمانه رفتار کرد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس