بازیکن جدید پرسپولیس را بیشتر بشناسید/ مهاجمی با سابقه گلزنی در یورولیگ و یوفاکاپ

نگاهی به عملکرد مهاجم مد نظر باشگاه پرسپولیس مشخص می‌کند یحیی گل محمدی از حالا تیمش را برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا آماده می کند.

به گزارش مشرق، شهاب زاهدی تبار بازیکن ۲۷ ساله ملایری که به تازگی با پای خودش وارد باشگاه پرسپولیس شد قرار است به زودی رسماً به عنوان بازیکن این تیم با رضا درویش عکسی به یادگار بگیرد.

استارت با پیکان

این بازیکن فوتبال اش را از تیم جوانان پیکان و در سال ۲۰۰۹ آغاز کرد و تا سال ۲۰۱۳ در رده جوانان بازیکن پیکان بود. او سپس به مدت یک فصل به خدمت تیم مقاومت درآمد تا دوران سربازی اش را در آنجا سپری کند.

بازیکن قدیمی پرسپولیس

اولین حضور شهاب زاهدی در پرسپولیس به سال ۲۰۱۴ برمی‌گردد که در رده جوانان عضو این باشگاه شد. قراردادش سه ساله بود و تا سال ۲۰۱۷ با این تیم قرارداد داشت. او پس از یک فصل حضور در جمع جوانان پرسپولیس در تیم بزرگسالان هم حضور یافت و در حد فاصل سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۶ چهار بار برای این تیم به میدان رفت ولی هرگز گلی با پیراهن پرسپولیس به ثمر نرساند.

بازی در تبریز

زاهدی در آخرین سال حضورش در باشگاه پرسپولیس به عنوان بازیکن قرضی به تیم ماشین سازی تبریز رفت و در ۱۲ بازی برای این تیم به میدان رفت ولی باز هم گلی نزد.

سفر به ایسلند

پس از پایان مدت قرارداد این بازیکن با باشگاه پرسپولیس زاهدی به عضویت باشگاه وستمانایا در کشور ایسلند درآمد. او در این مدت ۲۳ بار برای تیمش به میدان رفت و ۸ بار موفق به گلزنی شد.

بازیکن جدید پرسپولیس را بیشتر بشناسید/ مهاجمی با سابقه گلزنی در یورولیگ و یوفاکاپ

حضور ناموفق در کره

حضور کوتاه مدت شهاب زاهدی در ابتدای فصل ۲۰۱۹ در باشگاه سوون سامسونگ این تصور را ایجاد کرد که شهاب زاهدی از این پس در لیگ برتر کره جنوبی توپ خواهد زد اما آژانس نقل و انتقالاتی که زاهدی با آن کار می‌کرد این بازیکن را به اوکراین و باشگاه المپیک دونتسک برد.

ورود به خاک اوکراین

شهاب زاهدی در حد فاصل سال‌های ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۱، ۲۷ بار برای المپیک دونتسک اوکراینی به میدان رفت و ۱۱ گل نیز به ثمر رساند. او سپس در سال ۲۰۲۱ به باشگاه زوریا لوهانسک منتقل شد و توانست در ۲۸ بازی ۸ گل هم با پیراهن این تیم به ثمر برساند. سالی که با اللهیار صیادمنش هم تیمی شده بود و روزهای خوبی را در شهرکی نزدیک به زوریا زندگی می کردند.

شروع ماجراجویی روسیه در اوکراین

پس از شروع جنگ روسیه و اوکراین، این بازیکن در دو فصل گذشته به خاطر شرایط به وجود آمده در این کشور از لیگ برتر اوکراین خارج شد و به مجارستان رفت تا عضو باشگاه پوشکاش آکادمی آن بشود.

درخشش با تیم مجاری

زاهدی در تیم جدیدش ۳۶ بار به میدان رفت و موفق شد ۱۲ گل هم به ثمر برساند. شهاب در فصل اول حضورش در این تیم هشت بار برای پوشکاش به میدان رفت و چهار گل زد. ولی فصل گذشته در ۲۸ بازی این تیم به میدان رفت و موفق شد ۸ بار گلزنی کند تا ارززش‌هایش را بیش از پیش نمایان کند.

بازیکن کلیدی تیم مجاری

شهاب زاهدی فصل گذشته از مجموع ۲۸ بازی که برای تیم پوشکاش انجام داد در ۱۳ مسابقه از ابتدا در ترکیب اصلی به میدان رفت و مدت زمان ۱۱۱۹ دقیقه در جمع هم‌تیمی‌هایش حضور داشت.

بازیکن جدید پرسپولیس را بیشتر بشناسید/ مهاجمی با سابقه گلزنی در یورولیگ و یوفاکاپ

گلزنی در جام حذفی مجارستان

مهاجم مد نظر یحیی گل محمدی در رقابت‌های جام حذفی نیز در فصل گذشته دو بار برای تیم پوشکاش به میدان رفت و ۱۳۴ دقیقه هم در میدان حضور داشت. شهاب زاهدی در جام حذفی هم دو بار برای تیم پوشکاش گلزنی کرد. او این گل‌ها را در دیدار مقابل تیم کاکواری و در برد خارج از خانه ۵ بر ۲ تیمش به ثمر رساند.

حضور در لیگ‌های بزرگ اروپا

از سوابق بازی‌های بین‌المللی شهاب زاهدی نیز باید به ۴ بار حضور در یورو لیگ با لباس تیم‌های وستامنیا و زوریا لوهانسک اشاره کرد که توانست یک بار هم در آن رقابت‌ها گلزنی کند.

زاهدی در مسابقات لیگ کنفرانس اروپا نیز ۷ بار به میدان رفته که این ۷ مسابقه با پیراهن تیم‌های زوریا لوهانسک و پوشکاش آکادمی بوده است. او همچنین یک بار موفق شده با تیم زوریا لوهانسک در آن سطح مقابل زسکا صوفیا گلزنی کند. مجموع دقایق حضور این بازیکن در رقابت‌های یوفا کاپ و یورو لیگ ۵۹۵ دقیقه است.

بازیکن جدید پرسپولیس را بیشتر بشناسید/ مهاجمی با سابقه گلزنی در یورولیگ و یوفاکاپ

مهاجمی برای لیگ قهرمانان آسیا

با توجه به در پیش بودن رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و حضور پرسپولیس بعنوان نماینده کشورمان در آن دیدارها قطعاً بازیکنانی همچون شهاب زاهدی با در اختیار داشتن تجارب بین المللی به ویژه از حضور در لیگ‌های معتبر اروپایی، این بازیکن قطعاً می تواند در فصل پیش رو بخش مهمی از مشکلات گلزنی تیم پرسپولیس را برطرف کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۷
    8 4
    چرا با تاریخ ایرانی گزارش نوشته نشده
  • IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۷
    8 6
    مغانلو بهتر بود
  • IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۷
    8 10
    بعنوان یک مشرقی نظرم اینست که مدیر بخش ورزشی مشرق طرفدار پرسپولیس است و از خریدهای پرسپولیس تمجید می کند اما راجب به خریدهای استقلال از حیف و میل بیت المال اشاره دارد
    • محمد IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۷
      1 8
      احسنت
    • IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۸
      0 0
      "راجب به" درست نیست! "راجع به" درسته
  • IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۷
    6 4
    تا اونجاییکه ما میدونیم لیگ های بزرگ اروپا -انگلیس -ایتالیا-اسپانیا و المان هستن -فرانسه هم چند تا تیم قوی تو اروپا داره
  • IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۷
    1 5
    بازیکن برگشت خورده...
  • الیاس IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۷
    2 4
    وقتی یک رسانه بی طرفی را کنار میذاره میشه این/
  • افشین IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۷
    5 3
    پول بیت المال خرج فوتبال درجه ۳ که ۶ تا گل میخوره مثل آب خوردن
  • مجید انصاری IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۷
    4 4
    آخه کیسه کش کدام بازی کن درست وحسابی طویله کیسه گرفته تا روزنامه ها در رابطه با آنها نظر بدهند.
    • IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۸
      0 0
      به عنوان یه پرسپولیسی هم منفی دادم بهت و هم با لحنت سخت مخالفم. فوتبال اگر برای لذت بردن نباشه و برعکس دلیلی باشه برای توهین به هم و دعوا و اعصاب خوردی پس بهتره اصلا نباشه
  • IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۷
    0 0
    پولش چقدره؟
  • IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
    1 0
    بازیکن خوبی نیست آمار گلزنیش افتضاحه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس