کد خبر 1503045
تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۸
رئیسی درگذشت پدر شهیدان نوشیروانی را تسلیت گفت

رئیس‌جمهور در پیامی، درگذشت پدر بزرگوار شهیدان گرانقدر مجیب‌الرحمن، محمد و حمیدالله نوشیروانی و دارنده نشان ملی ایثار را تسلیت گفت.

به گزارش مشرق، سید ابراهیم رئیسی با تسلیت درگذشت حاج محمود نوشیروانی، پدر بزرگوار شهیدان گرانقدر مجیب‌الرحمن، محمد و حمیدالله نوشیروانی و دارنده نشان ملی ایثار اظهار کرد: این اسوه صبر و مقاومت که سه فرزند دلبند خود را در دفاع از کیان کشور، تقدیم گلستان ایثار و شهادت کرد و تا آخرین لحظات عمر، پاسدار آرمان‌های والای انقلاب و نظام اسلامی بود، نام نیک خود را در تاریخ این مرزو بوم برای همیشه ماندگار کرد.

متن پیام تسلیت رئیس‌جمهور به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

درگذشت مرحوم حاج محمود نوشیروانی، پدر بزرگوار شهیدان گرانقدر مجیب‌الرحمن، محمد و حمیدالله نوشیروانی و دارنده نشان ملی ایثار موجب تأثر خاطر شد.

این اسوه صبر و مقاومت که سه فرزند دلبند خود را در دفاع از کیان کشور، تقدیم گلستان ایثار و شهادت کرد و تا آخرین لحظات عمر، پاسدار آرمان‌های والای انقلاب و نظام اسلامی بود، نام نیک خود را در تاریخ این مرزو بوم برای همیشه ماندگار کرد.

اینجانب مصیبت وارده را به مردم شهیدپرور و مقاوم استان سیستان و بلوچستان به ویژه خانواده گرامی این مرحوم تسلیت می‌گویم و برای ایشان علو درجات و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان معزز صبر و سلامتی از درگاه خداوند بزرگ مسألت دارم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    0 0
    ان شاءالله به آرامش ابدی در کنار فرزندان شهیدش برسد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس