وضعیت قرارداد مربیان تیم ملی و پاداش خودروهای لوکس

سخنگوی فدراسیون فوتبال در مورد وضعیت قرارداد مربیان تیم ملی توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش مشرق، احسان اصولی در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص مصوبات جلسه هئیت رئیسه فدراسیون فوتبال، اظهار داشت: اولین موضوع حق پخش تلویزیونی بود که به عنوان یکی از منابع مهم درآمدی فوتبال در دنیا شناخته می‌شود. با توجه به جمیع جهات و ضرورت‌ها در تامین منابع مالی فوتبال ملی و باشگاهی حق پخش مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی افزود: اعضای هیئت رئیسه با تاکید بر این حق و پیگیری احقاق حقوق فوتبال و رسیدن به درآمد سالم و پایدار الزام داشتند و در نهایت مصوب شد در چارچوب آئین‌نامه‌های مالی با بررسی پیشنهادها پخش تلویزیونی در IPTV(تلویزیون پروتکل اینترنت/پخش مستقیم محتوای ویدئویی از طریق اینترنت) عقد قرارداد به عنوان شریک و همکار با یکی از این موارد در چارچوب مقررات مالی انجام شود تا این حق و ظرفیتی که می‌تواند فوتبال را به کسب درآمد پایدار برساند، محقق شود.

اصولی ادامه داد: تصویب پروژه‌های فوروارد/ FORWARD که فیفا برای توسعه فوتبال و زیرساخت‌ها و امکان ورزشی در نظر دارد نیز مورد بحث و بررسی و تصویب قرار گرفت. نزدیک به ۲ سال است که فدراسیون پیشنهادی در این حوزه نداده بود و پیشنهادات مورد بررسی قرار گرفت. توسعه فوتبال موجب می‌شود تا از طریق فیفا بتوانیم منابع مالی را جذب کنیم و زیرساخت‌های لازم را در فوتبال زنان و مردان، ساحلی و فوتسال ایجاد کنیم.

این مقام مسئول در فدراسیون فوتبال، اضافه کرد: موضوع آئین‌نامه کارگزاران حوزه فوتبال هم بررسی شد و اعضای هئیت رئیسه، ایرادات موجود را مطرح کرده و اصلاحات انجام شد تا موضوع آئین‌نامه مدیران برنامه‌ بازیکنان در جلسه بعدی مورد بررسی قرار گیرد.

وی گفت: همکاران ما در حوزه آی‌تی و فضای مجازی، تلاش می‌کنند و برای سالم‌ و ایمن‌سازی در ارتباطات اداری اقداماتی انجام شده که در جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت. دستورالعمل ناظر بر قراردادهای ورزشکاران و سقف بودجه باشگاه‌ها و عوامل لیگ یک و لیگ برتر هم مطرح شد که به تصویب هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس