کد خبر 1503008
تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
منتجب نیا: اهل تحریم انتخابات نیستیم

دبیرکل حزب جمهوریت ایران اسلامی با بیان اینکه «اهل تحریم انتخابات نبوده و نیستیم»، گفت: حضور فعال ما و سایر اصلاح‌طلبان در انتخابات مشروط به تصمیم مسئولان است.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام والمسلمین رسول منتجب‌نیا دبیرکل حزب جمهوریت ایران اسلامی در بخش‌هایی از سخنانش در جلسه دبیران استانی حزب جمهوریت ایران اسلامی، با اشاره به ضرورت فعالیت احزاب، بر استفاده از فرصت در حاشیه قرار گرفتن نیروهای اصلاح‌طلب و مستقل با استماع مطالبات و خواست‌های مردم و نظارت و نقد حاکمیت و هشدار دادن به مسئولان پرداخت.

وی همچنین با تأکید بر استقلال احزاب و عدم تکیه بر دولت و مسئولان و پرهیز از دنباله‌روی شخصیت‌ها و احزاب دیگر، مسئولان استان‌های حزب را به شناسایی، جذب، آموزش و سازماندهی نیروهای سیاسی به ویژه جوانان و ارائه برنامه‌های مفید و سازنده برای حل مشکلات و بحران‌های موجود و پیشرفت کشور در آینده موظف کرد.

دبیرکل حزب جمهوریت ایران اسلامی درباره انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در سالجاری، بر «ضرورت فضای باز و آزاد سیاسی که در آن نخبگان کشور بدون دغدغه و بدون نگرانی از رد صلاحیت‌ نامزد شوند»، تأکید کرد و گفت: این امر می‌تواند در کنار برخورد بی‌طرفانه و صرفاً قانونی مجریان و ناظران انتخابات و ایجاد این اطمینان که تنها رأی آن‌ها مؤثر است، اعتماد مردم را جلب نماید و منجر به حضور گسترده ملت پای صندوق‌های رأی شود و حماسه‌هایی مانند دوم خرداد سال ۷۶ و دوره‌های مختلف زمان حضرت امام(ره) تکرار شود.

دبیرکل حزب جمهوریت خاطرنشان کرد: دبیران استان‌های حزب ضمن شناسایی نیروهای لایق و کارآمد، اوضاع سیاسی کشور را نظارت و رصد کنند.

حجت‌الاسلام منتجب‌نیا در پایان گفت: البته ما در هر حال، اهل تحریم انتخابات نبوده و نیستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 7
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    0 0
    بارک الله تو و بچه های محلت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس