قطری‌ها داوطلب سرمایه‌گذاری در بندر دیر هستند

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: سرمایه‌گذاران قطری داوطلب سرمایه‌گذاری در بندر دیر هستند.

به گزارش مشرق، محمد شکیبی نسب بعد از ظهر یکشنبه در ارتباط ویدئو کنفرانسی با سرمایه‌گذاران قطری اظهار کرد: توسعه زیرساخت‌های بندری در اولویت پروژه‌های بنادر استان بوشهر بوده و در همین راستا توجه ویژه‌ای به جذب سرمایه‌گذاران توانمند داخلی و خارجی شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر افزود: بندر دیر از لحاظ جغرافیایی نزدیک ترین بندر کشور به قطر است که به تناسب این موقعیت استراتژیک در حوزه صادرات و ترانزیت تمرکز ویژه‌ای به بندر دیر معطوف شده است.

وی بیان کرد: با چشم‌انداز روشن توسعه صادرات به کشورهای حوزه خلیج فارس طی یک سال گذشته پروژه محوطه سازی در بندر دیر به سرانجام رسیده و اکنون عملیات اجرایی احداث چهار پست اسکله در بندر دیر در دست انجام است.

شکیبی نسب گفت: اکنون سرمایه‌گذاران قطری داوطلب سرمایه‌گذاری در بندر دیر هستند که در همین راستا مطالعات ارزشمندی نیز پیرامون ظرفیت‌های توسعه‌ای این بندر انجام دادند.

وی یادآور شد: سرمایه‌گذاران قطری در تداوم نگاه مثبت خود برای سرمایه‌گذاری در بندر دیر، فردا دوشنبه نیز به صورت میدانی از این بندر بازدید می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    0 0
    قابل توجه اصلاح طلبان، چرا زمان دولت روحانی این پیشنهاد رو ندادند؟
    • IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
      0 0
      اتفاقا پیشنهاد دادند اونم برای مرکز استان به دلیل تهاجم فرهنگی قبول نکردن
  • IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۷
    0 0
    ایران مرکز ترانزیت جهان (کریدورهای ریلی دریایی جاده ای) و هاب انرژی علی‌رغم موقعیت ویژه ژئوپولیتیک، ایران نتوانسته‌است از جایگاه ویژه خود برای اتصال مسیرهای ترانزیتی شرق و غرب(جاده ابریشم اهنی) و شمال و جنوب استفاده کند و رقبای منطقه‌ای ایران، به سرعت در حال طراحی مسیر‌هایی هستند که ایران را دور می‌زند جهان منتظر ما نخواهدماند تاکی کم کاری .دورزدن تحریم ها_ رونق اقتصادی _ رونق گردشگری _ ترانزیت کالا_ جلوگیری از خام فروشی _ فسادزدایی گمرک _ اشتغال زایی و...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس