کد خبر 1502485
تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴
چرا تراکتور قید دروازه‌بان ملی‌پوش را زد؟/ اخباری یک قدم به استقلال نزدیک‌تر شد

عدم تمدید قرارداد اخباری از سوی باشگاه تراکتور و موضع‌گیری هواداران در خصوص خرید یک بازیکن، اتفاقات مهم نقل و انتقالاتی سرخپوشان تبریز است.

به گزارش مشرق، اتفاقات نقل و انتقالاتی شب گذشته تراکتور بازتاب زیادی را نزد هواداران این تیم و دیگر علاقه‌مندان به فوتبال به همراه داشت. حسین پورحمیدی، شجاع خلیل زاده، سعید آقایی و مهدی شیری به جمع سرخپوشان تبریز پیوستند و شاگردان جدید پاکو خمز اسپانیایی نام گرفتند.

حفظ پورحمیدی که فصل گذشته پس از علیرضا بیرانوند، بیشترین کلین شیت را در تیم آلومینیوم اراک داشت در شرایطی رخ داد که او دو فصل دیگر با تراکتور قرارداد داشت ولی در گفت‌وگویی رسماً اعلام کرده بود در هر تیمی باشد باید بازی کند. مسئولان باشگاه تراکتور پیشنهاد مالی بالای محمدرضا اخباری را دریافت کردند و با این حال به او پیغام تمدید قرارداد دادند اما جوابی از او نگرفتند تا به این نتیجه برسند که برای از دست ندادن زمان بهتر است با پورحمیدی به عنوان دروازه‌بان اول وارد فصل بعدی شوند.

پاکو خمز امروز وارد تبریز می‌شود و به احتمال بسیار زیاد از فردا تمرینات تراکتور آغاز می‌شود. مسئولان باشگاه به پورحمیدی قول دادند تا رقم قرارداد او را که پایین است اصلاح کنند و دروازه‌بان اول سرخ‌های تبریز با خیالی آسوده تمرینات را آغاز کند و با حداکثر انگیزه و آمادگی از دروازه تیم حراست کند.

از سویی دیگر طرفداران تراکتور بابت خرید سعید آقایی موضع‌گیری کردند و نارضایتی خود را از جذب مدافع چپ سابق پرسپولیس، سپاهان و فولاد خوزستان در فضای مجازی مطرح کردند. آقای دو فصل پیش که در پرسپولیس بازی می‌کرد در بازی برگشت سرخپوشان تهران و تبریز، در واکنش به سنگ پرانی و رفتارهای تند تماشاگرنماها، حرکتی از خود بروز داد که باعث ناراحتی شدید هواداران تراکتور شد و از او که سابق بر این هم برای تیم‌شان بازی کرده بود به شدت دلخور شدند. حال آقایی به تراکتور بازگشته و باید به دنبال آن باشد تا از هواداران تیم این فصل خود دلجویی کند.

منبع: خبرگزاری آنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    15 4
    باریکنی که میره سوراختور پی این چیزا رو هم باید به بدنش بماله
    • فتح تهران ۶ ،پیروزی ۰ ---العین ۶ استقلال ۱ IR ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
      0 0
      نه اینکه شماها با امسال شجاع خلیل زاده و نیکبخت واحدی رفتارهای خوبی داشتین🤣🤣🤣
  • IL ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    17 7
    پورحمیدی اقتدار اخباری و حسینی و بیراوند و نیازمند رو نداره قدش کوتاهتره. دستهایی در کار هست که نذارن تراکتور تیم قوی و مدعی قهرمانی ببنده
  • استقلال کبیر IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    12 3
    هفت تا یادت نره
    • IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
      5 10
      شما مگه شش تا رو یادتون رفته
  • یاشاسین اردبیل IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    24 2
    یعنی در برابر سنگ پرانی تماشگران باید تشکر می کرد تا از او دلخور نباشند؟
  • IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    1 0
    پرسپولیس را انشالله با همت و پشتیبانی همه مسؤولین عزیز دوباره مثل سال ها قبل به قهرمانی خواهیم رساند و این موضوع که بیشترین ضرر از داوری شامل استقلال بوده تأثیری در قهرمانی پرسپولیس ندارد و نخواهد داشت مثل قهرمانی استقلال بدون باخت در سال قبل که عمرا تیمی شانس تکرار آن را داشته باشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس