کد خبر 1502398
تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۸
جدایی ۲ بازیکن باتجربه از تراکتور

جدایی ۲ بازیکن تراکتور از جمع شاگردان پاکو خمس تقریبا قطعی شده است.

به گزارش مشرق، باشگاه تراکتور به صورت هم‌زمان از ۴ خرید خود برای فصل آینده رونمایی کرد. حسین پورحمیدی، شجاع خلیل‌زاده، سعید آقایی و مهدی شیری چهار بازیکنی هستند که پس از مذاکره با مدیران تراکتور، به عنوان خرید جدید این تیم رونمایی شدند و با سرخپوشان تبریزی قرارداد بستند.

نکته قابل توجه بازگشت حسین پورحمیدی به تبریز پس از ۲ فصل بازی به صورت قرضی در آلومینیوم است. با بازگشت این دروازه‌بان و با توجه به اتمام قرارداد محمدرضا اخباری، به نظر می‌رسد که باید از همین حالا، کار این دروازه‌بان باتجربه را از جمع تی‌تی‌ها قطعی بدانیم.

بیشتر بخوانید:

تراکتور ۲ ملی پوش و ۲ مدافع سابق پرسپولیس را جذب کرد +عکس

اخباری، ۱۴۰ بازی در چارچوب دروازه تراکتور قرار گرفت تا باسابقه‌ترین گلر این تیم در لیگ برتر فوتبال ایران لقب بگیرد. او در فصل گذشته بازوبند کاپیتانی تی‌تی‌ها را نیز در غیاب مهدی کیانی بر بازو داشت و عملکرد قابل قبولی در چارچوب دروازه تراکتور به نمایش گذاشت.

اخباری در دو دوره پیراهن قرمزهای تبریز را بر تن کرد و عملکرد قابل قبولی هم داشت. باید منتظر ماند تا مقصد نهایی اخباری برای فصل آینده مشخص شود.

به نظر می‌رسد هادی محمدی نیز با توجه به حضور شجاع خلیل‌زاده و حاشیه‌های زیادی که این مدافع با هواداران تراکتور داشت دیگر بازیکن جداشده از جمع تراکتوری‌ها باشد. او بعد از مهدی کیانی و محمدرضا اخباری از قدیمی‌ترین بازیکنان تراکتور محسوب می‌شد.

محمدی دیروز از گروه واتساپی بازیکنان تراکتور هم خارج شد و همچنین این بازیکن چند روز پیش پیج رسمی باشگاه را نیز آنفالو کرده بود تا شایعات پیرامون جدایی او بیشتر شود.

او مذاکراتی نیز با مسوولان‌ گل‌گهر سیرجان و مس رفسنجان‌ داشته است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس