کد خبر 1502459
تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۴
4 باشگاه لیگ برتری سقف بودجه را رعایت نمی کنند

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: ۴ باشگاه لیگ برتری سقف بودجه را رعایت نمی کنند.

به گزارش مشرق، صادق درودگر در گفت و گویی مدعی شد که با وجود ابلاغ قانون سقف بودجه به باشگاه های لیگ برتری ۴ باشگاه این قانون و مقررات را رعایت نمی کنند و ۱۲ باشگاه دیگر در لیگ برتر براساس سقف بودجه در فصل آینده فعالیت می کنند.

درودگر نامی از این باشگاه ها نبرد اما خواستار برخورد ارکان قضایی فدراسیون فوتبال با این ۴ باشگاه شد. به نظر می رسد منظور درودگر از این ۴ باشگاه تیم های استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور تبریز است.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران همچنین گفت که قرار بوده یک بازیکن خارجی با مبلغ قرارداد ۴۵۰ هزار دلار به خدمت بگیرد که این بازیکن در تیمی دیگر با مبلغ یک میلیون دلار قرارداد امضا کرده است ولی یک بازیکن خارجی جذب خواهیم کرد و مربی بدنساز خارجی نساجی هم به زودی به جمع کادرفنی اضافه خواهد شد.

درودگر منع امضا قرارداد با دلار را به ضرر باشگاه های ایرانی دانست و گفت طبق این قانون باید با ارزهای کشورهای همسایه مثل درهم امارات، لیر ترکیه یا ریال عربستان قرارداد امضا کنیم و تفاوت این رقم را با دلار هم بپردازیم که این به ضرر باشگاه های ایرانی است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    0 0
    تراکتور تیم خصوصی است از بیت المال بودجه نمیگیره دلیلی نداره رعایت کنه تیم های وزارتی و دولتی باید رعایت کنند که از بیت المال هزینه می کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس