کد خبر 1502401
تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۵
زنگ خطر به صدا در آمد/ ۴ پرسولیسی در لیست نکونام

فعالیت استقلال و جوادنکونام برای فصل بعد عملا آغاز شده و این تیم به شدت دنبال جذب مهره های تازه نفس و کارآمد است.

به گزارش مشرق، جواد نکونام به خوبی می داند که یکی از مهمترین عوامل موفقیت در استقلال یا هر تیم دیگری، خوب بستن این تیم در فرصت نقل و انتقالات قبل از آغاز فصل است. حرکتی که در نوع خود یک تخصص محسوب می شود و هر تیمی که بتواند قبل از آغاز مسابقات نقاط ضعف خود را به خوبی با جذب نفرات جدید پوشش بدهد و نقاط قوت را هم با در اختیار گرفتن مهره های تازه نفس تقویت کند، بخش موثری از مسیر قهرمانی را طی کرده است حالا به نظر می‌رسد نکونام با یک لیست بسیار پر و پیمان آمده تا جنگ نقل و انتقالاتی را پیش از آغاز لیگ بیست و سوم به سود خودش تمام کند.

لژیونرهای مدعی

در فهرستی که جواد برای استقلال تهیه کرده است نام لژیونرهای سرشناسی به چشم می خورد. میلاد و مهرداد محمدی، سامان قدوس و سعید عزت اللهی نفراتی هستند که سرمربی جدید استقلال می خواهد فصل آینده پیراهن آبی بر تن آنها کند. البته بدیهی است که همه آنها به اتفاق یکدیگر استقلالی نخواهند شد چون شرایط مالی باشگاه چنین اجازه‌ای را نمی دهد اما از این بازیکنان حتی اگر دو نفر نیز آبی‌پوش شوند وضعیت برای استقلال متحول خواهد شد چون جدا از وزن تیمی، تجربه استقلال را هم افزایش می دهد. از چهار بازیکنی که برشمردیم، سه نفر سابقه حضور در پیکارهای جام‌جهانی را دارند و مردان فوق العاده با تجربه‌ای محسوب می شوند.

بیشتر بخوانید:

لژیونر معروف، شگفتانه نکونام برای استقلال؟

نگاه به بازار داخلی

جدا از لژیونرها، جواد نکونام به بازار داخلی هم برای تقویت استقلال نظر ویژهای معطوف کرده است. احسان پهلوان، رضا اسدی و مسعود ریگی از جمله نفراتی هستند که شایعه حضورشان در استقلال مطرح شده است. البته ناگفته پیداست که شانس ابی پوش شدن ریگی و بازگشت او به تیم اسبق خود به مراتب کمتر از نفرات دیگر محسوب می‌شود و باید اتفاقات غیر منتظره ای رخ بدهد تا مسعود دوباره برگردد.

زنگ خطر برای نفرات گران

استقلال با دست فرمانی که جواد نکونام در فصل نقل و انتقالات پیش گرفته است عملاً زنگ خطر را برای برخی نفرات گران قیمت خود به صدا در آورده است. برای مثال اگر نکونام بتواند سعید عزت اللهی را متقاعد به حضور در استقلال بکند قطعاً بازیکنانی همچون مهدی مهدی پور و زبیر نیک نفس احساس خطر خواهند کرد. همانطور که اگر میلاد محمدی استقلالی شود، ابوالفضل جلالی برای برگشتن کار دشواری را پیش روی خود خواهد داشت. این نکته را هم فراموش نکنیم که همه این نفرات داخلی و خارجی مد نظر نکونام همراه با یکدیگر به استقلال نمی آیند بلکه از میان آنها چیدمان خواهد شد و نکونام میخواهد گزینه های شماره یک خود در هر پست را حفظ کند یا در اختیار بگیرد.

۴ پرسپولیسی در لیست

نکته مهم در مورد نفراتی که برشمردیم، سابقه پرسپولیسی بودن تعداد قابل ملاحظه‌ای از آنهاست. برادران محمدی سالها قبل در برنامه نود با صراحت از علاقه خود به پرسپولیس صحبت کردند و احسان پهلوان و رضا اسدی هم سابقه پوشیدن پیراهن قرمز را دارند. البته حالا دیگر فوتبال حرفه ای شده و نقل مکان کردن بازیکنان پرسپولیسی به استقلال یا برعکس، قبح سابق را ندارد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    2 1
    استقلال میشه تیم دوم پرسپولیس 😂

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس