زاخارووا: اوکراین اتهامات واهی به روسیه نسبت می‌دهد

سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که اوکراین با اتهام‌زنی به روسیه بر اقدامات خود در نیروگاه هسته‌ای زاپروژیا سرپوش می‌گذارد.

به گزارش مشرق، سخنگوی وزارت خارجه روسیه اقدامات اوکراین برای به مخاطره انداختن امنیت نیروگاه هسته‌ای زاپروژیا را مورد انتقاد قرار داد.

«ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه روز شنبه اعلام کرد که اوکراین تلاش می کند با طرح اتهام علیه مسکو، برنامه خود برای ایجاد وضعیت اضطراری در نیروگاه هسته ای زاپروژیا را مخفی کند.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه افزود: این تلاش دیگری برای بدنام کردن روسیه، نسبت دادن نیات غیر واقعی به ما و در عین حال سرپوش گذاشتن بر نقشه های جنایتکارانه و تروریستی برای ایجاد وضعیت اضطراری در زاپروژیا است که می تواند جان مردم منطقه و ساکنان کشورهای اروپایی را به خطر بیندازد.

زاخارووا تاکید کرد که مسکو به کی یف در مورد حوادث در نیروگاه هسته ای زاپوروژیه هشدار می دهد و از آژانس بین المللی انرژی اتمی می خواهد که همه حملات به این تاسیسات را ثبت کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    7 1
    وظیفه تک تک شما به عنوان خادمین کاخ کرملین جانفشانی در راه ارباب پوتین است به جبهه های جنگ اوکراین بشتابید و به عنوان مدافعان کرملین بجنگید که اگر خدای نخواسته شکستی برای روسیه در این معرکه حاصل شود هیمنه ارباب برای مدت های طولانی و شاید همیشه به باد فنا خواهد رفت و بی سرپرست خواهید شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس