کریمی: ساپینتو ضربه بزرگی به استقلال زد/ سانچز گفت شما به مربی خودتان باختید

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال تهران گفت: رفتار ساپینتو ضربه بزرگی به استقلال و هواداران این تیم بزرگ وارد کرد.

به گزارش مشرق،‌ حجت کریمی جمعه شب در گفت‌وگوی تلویزیونی با اشاره به اتفاقات چند وقت اخیر در این باشگاه اظهار کرد: متاسفانه برخی از مربیان خارجی رگ خواب ما را پیدا کرده و با آموزش‌هایی که از سوی برخی از دوستان دریافت می‌کنند به دنبال منافع شخصی و رسیدن به اهداف خاص خود هستند.

وی ادامه داد: متاسفانه ساپینتو در این مدت برخی از صحبت‌ها را مطرح کرد که از واقعیت به دور بود، از جمله مباحثی که در مورد قرارداد بود. او پیشنهاداتی داشت که به هیچ عنوان برای باشگاه استقلال به صرفه نبود و دلیلی هم نداشت که بخواهیم آنها را قبول کنیم چرا که یک مشکل بزرگ برای این تیم و هواداران ایجاد می‌شد.

او یادآور شد: در این مدت با برخی از مربیان خارجی در حال مذاکره بودیم و رزومه و قیمت‌ها را بررسی می‌کردیم، یکی از مشکلات این بود که واسطه‌ها قیمت‌ها را بالا می‌برند و مشکلات را دوچندان می‌کردند. از سویی دیگر ساپینتو هم بدون اطلاع قبلی از ایران رفت و زمانی که داشت خارج می‌شد خبر داد اما گفت برمی‌گردم که مشخص بود اینطور نخواهد شد.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال خاطر نشان کرد: اگر ما با ساپینتو قرارداد امضا می‌کردیم بدون شک دچار مشکل می‌شدیم و یک موضوع دیگری مانند استراماچونی برای ما ایجاد می‌شد. وکیل او سه هفته در ایران بود تا مذاکرات انجام شود اما متاسفانه ساپینتو دروغ گفت که مذاکرات آنطور که مطرح شده بود، نیست و در این مدت با استفاده از فشار هواداران و فضای مجازی به دنبال تحت فشار قراردادن ما بود.

وی گفت: قرارداد او ۶۵۰هزار یورو بود که در سال جدید ۷۲۰ یا ۷۵۰ هزار می‌شد اما او درخواست ۲۰۰ هزار یورو دیگری هم داشت که این به برخی از آپشن‌های مد نظر او باید اضافه می‌شد. با توجه به هزینه‌های دیگر رقمی که او درخواست داشت به بیش از یک میلیون یورو می‌رسید و با هزینه‌های کمک مربیان و مسایل دیگر باید رقمی حدود یک میلیون و پانصدهزار یورو را پرداخت می‌کردیم که جای تامل دارد. بلیت‌های بیزنس، اقامت و موارد دیگر هم شامل این هزینه‌ها می‌شد و منطقی نبود.

کریمی با اشاره به آخرین مذاکرات انجام شده تاکید کرد: در نهایت من روی ۷۵۰ هزار یورو ماندم و از او خواستم ظرف مدت ۲۴ ساعت جواب بدهد که او هم رفت اما مساله مهم این بود که روز بعد قرارداد امضا کرد و این نشان می‌دهد او از قبل برنامه‌ریزی کرده بود چرا که مربیان بزرگ دنیا هم طی چند روز تیم پیدا نمی‌کنند و این نشان می‌دهد مذاکراتی از قبل صورت گرفته بود.

وی با اشاره به حضور سانچز در ایران هم گفت: برای آنکه با شرایط تیم آشنا شوند چند فیلم را تماشا کرد و گفت شما در جام‌حذفی به مربی خودتان باختید، البته مذاکرات ما با او به نتیجه نرسید و در نهایت تهران را ترک کرد. رقمی که او می‌خواست در حدود یک میلیون یورو بود اما مربیانی که برای ما رزومه ارسال کرده بودند بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار یورو بود و در نهایت با گزینه ایرانی کار را تمام کردیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    0 0
    ساپینتو با 200 هزار یورو را با یک باشگاه خارجی قراداد بسته اما استقلال 650 هزار یورو به این دلقک داده
  • IR ۰۶:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    0 0
    چقدر نامرد و بی معرفت هستی کریمی!؟ ساپینتو.میتونست وسط فصل مثل استرای نامرد ول کنه بره! شما حقتون ادمایی امثال استرا هست
  • هوادار IR ۰۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    0 0
    خدا را شکر فهمیدی داور گل نزده وساپینتو بوده که از پرسپولیس میترسید دعوا راه نینداخته تا ضعف خودش مشخص نشه
  • IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    1 0
    پس چرا از رفتارهای مسخرش حمایت می کردید و جریمش نکردید؟
  • نبی IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    0 0
    فقط پول مهمه براشون و بهشون میگن که چکار کنن تو ایران.با چارتا داد و بیداد و هوار کنار زمین و بیرون زمین الکی یه مربی دسته چندمی در ایران تبدیل به کارلو آنچلوتی و فن خال و مورینیو میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس